Nya Max Payne flyttas fram

Robot
Medlem
Nya Max Payne flyttas fram

Bra, stå på er och bli inte tvingande att släppa ofärdiga spel tack vare era publishers.

Medlem

hade glömt detta spel totalt, och så kommer en nyhet, som är negativ, hade inte spelat nån roll om dom inte sagt nåt tycker man.

Medlem

Bryr mig inte - franchisen är förstörd. Hoppas på att de blir DNF av de hela.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

va? ...vare nån som sa nått?

*fortsätter spela Uncharted 2

Medlem

Det här så kallade "Max Payne" kan de flytta fram... riktigt långt fram.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

De får flytta spelet fram så länge tills det når samma kvalitetsnivå som Remedys spel.

Inaktiv
Skrivet av Zarsky:

De får flytta spelet fram så länge tills det når samma kvalitetsnivå som Remedys spel.

Vilka gör 3:an då?

Medlem

längtar efter det här nu. behövs lite bra spel också, inte bara kassa kvantitetspel

Medlem

[/quote]Vilka gör 3:an då?[/quote]

Rockstar är det som utvecklar spelet.

Tur att det inte släpps samtidigt som alla andra heta titlar såsom Mafia 2, BC2, Conviction.

Inaktiv
Skrivet av DeKvittar:

Bryr mig inte - franchisen är förstörd. Hoppas på att de blir DNF av de hela.

Jepp. Känns som man inte bryr sig längre.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

"den grinande alkispolisen" passande :'(

Medlem
Skrivet av Zarsky:

De får flytta spelet fram så länge tills det når samma kvalitetsnivå som Remedys spel.

1:a spelet var bra... men uppföljaren var en medelmåtta. Samma utvecklare.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Zarsky:

De får flytta spelet fram så länge tills det når samma kvalitetsnivå som Remedys spel.

1:a spelet var bra... men uppföljaren var en medelmåtta. Samma utvecklare.

Tror inte direkt alla instämmer i att tvåan var en medelmåtta. Enligt min mening så var ettan suverän och tvåan nästan bättre.

Den här "uppföljaren" (läs: franchise milking) verkar designmässigt vara på HELT fel spår. En tropisk placering med dagsljus, en Max Payne som ser ut som en halvtaskig ripoff på Michael Ironside i Splinter Cell och ny manusförfattare. Kommer personligen sitta lugnt tillbakalutad och vänta på seriösa recensioner innan jag ens överväger ett köp.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

1an var sjukt bra, 2an var så bra så jag fällde en liten tår eller 7 i slutet. Sen har jag inte hört något om någon 3a riktigt...?

Medlem

Jag känner inte heller igen Max Payne alls ifrån de två första spelen, sen de bytte utvecklare.

Dags att byta namn till Max Profit?

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Zarsky:

De får flytta spelet fram så länge tills det når samma kvalitetsnivå som Remedys spel.

1:a spelet var bra... men uppföljaren var en medelmåtta. Samma utvecklare.

Jag vill minnas att båda spelen var bra. 2:an var som 1:an fast med fysikmotor.
Ironiskt nog flöt det på bättre på mitt grafikkort, så de måste ha optimerat koden.
På den tiden hade jag ett gammal Geforce 4 MX, så det var inte så kraftfullt.

Medlem

Rockstar? More like.. failstar!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Jag vet inte varför... men jag är negativt inställd till detta spel. Jag älskade 1an och 2an men 3an.. vede fan.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

1
Skriv svar