Mass Effect 2 på två skivor

Robot
Medlem
Mass Effect 2 på två skivor

Haha, "...såhär mycket awesome" GEIF!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Antar att det är all dialog som äter upp plats.

Medlem

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.

Jag säger bara skivor, vill kunna spela mina spel om steam helt plötsligt skulle lägga ner eller att DRM servern går ner.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av gurkoz:

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.

Jag säger bara skivor, vill kunna spela mina spel om steam helt plötsligt skulle lägga ner eller att DRM servern går ner.

Offline-mode finns i Steam. Bara o köra (SP)då med de spel som man har installerat.

Medlem

Jo sen att det är betydligt dyrare på steam är ju en annan dålig anledning. Samt att har man alla spel på steam kan man också riskera att förlora alla om de nu av någon anledning skulle stänga ner ens konto.

Medlem
Skrivet av Floppydisk:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av gurkoz:

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.

Jag säger bara skivor, vill kunna spela mina spel om steam helt plötsligt skulle lägga ner eller att DRM servern går ner.

Offline-mode finns i Steam. Bara o köra (SP)då med de spel som man har installerat.

Sen när fungerade offline mode som det ska? De få gånger jag varit utan nät har det inte fungerat mer än en gång. Sen om nu steam skulle läggas ner så lär ju du ändå inte kunna installerat spelen så förstår inte riktigt hur du tänker

Medlem
Skrivet av Cane:

Jo sen att det är betydligt dyrare på steam är ju en annan dålig anledning. Samt att har man alla spel på steam kan man också riskera att förlora alla om de nu av någon anledning skulle stänga ner ens konto.

Varför skulle de stänga ner ens konto?
Man får ju tillbaks den med olika koder,info som du har lagt in.

Medlem

Jag undrar varför Blu-Ray kom... Juste, nu vet jag!

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Floppydisk:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av gurkoz:

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.

Jag säger bara skivor, vill kunna spela mina spel om steam helt plötsligt skulle lägga ner eller att DRM servern går ner.

Offline-mode finns i Steam. Bara o köra (SP)då med de spel som man har installerat.

Sen när fungerade offline mode som det ska? De få gånger jag varit utan nät har det inte fungerat mer än en gång. Sen om nu steam skulle läggas ner så lär ju du ändå inte kunna installerat spelen så förstår inte riktigt hur du tänker

Du ska inte generalisera alla system om ditt Steam-konto inte har fungerat offline.
Man bockar ju bara i offline-mode, så kan man köra singleplayer spel från ditt konto utan att kontakta någon extern server. (Förutsatt såklart att det specifika spelet som du vill spela stödjer det)

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Jag undrar varför Blu-Ray kom... Juste, nu vet jag!

Det där börjar kännas lite klyschigt.

Medlem

Kommer inkopiering av skicorna på hårddisken lösa problemet för xbox användare?


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av dawah:

Jag laddar ner mina spel gratis

Inga skivor, inga kostnader, inget steam, inga problem.

Jag är arbetslös, jag får min lön gratis, helt utan motprestation.

Inget jobb, inga resekostnader till jobbet, ingen svett, inga problem, bara pengar.

Vad är jag?

Svar:

En parasit.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Amtays:

Kommer inkopiering av skicorna på hårddisken lösa problemet för xbox användare?

Att de inte har detta som alternativ ter sig väldigt märkligt.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av bladefinor:

Jag undrar varför Blu-Ray kom... Juste, nu vet jag!

Det där börjar kännas lite klyschigt.

Ser att du äger en Xbox o Xbox 360. Blir vi förvånade att läsa sånt här då?

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av dawah:

Jag laddar ner mina spel gratis

Inga skivor, inga kostnader, inget steam, inga problem.

Jag är arbetslös, jag får min lön gratis, helt utan motprestation.

Inget jobb, inga resekostnader till jobbet, ingen svett, inga problem, bara pengar.

Vad är jag?

Svar:

En parasit.

Socialdemokrat hade vart mer passande.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Socialdemokrat hade vart mer passande.

Bara om man tar ställning rött/blått. Det lämnar jag utanför då jag anser att

parasiter

finns i alla färger.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Oj oj lovar gott

Medlem

this would never happen on that other console...

Medlem

fan va trevligt. Hoppas fler tar efter

Medlem

inte bestämt mig om det blir retail eller steam, givet köp iaf.

Skrivet av DeKvittar:

Att de inte har detta som alternativ ter sig väldigt märkligt.

Det ska svida att spela på konsol

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Jag säger bara Steam. Skivor känns bara så 2008.

Jag säger bara blu-ray.

Vanliga dvd känns som stenåldern, och det bevisar väl Mass effects behov av 2 skivor,

tänk så bekvämt det vart med blu-ray.

Steam funktionen eller nåt liknande lär väl inte hamna på nån konsoll ?

Medlem

Då förstår jag att Bioware vill jobba mer med PS3.

Medlem

Va, måste jag RESA mig från soffan och GÅ till kryssboxen?
Argh, låter tokjobbigt. Kommer få värsta träningsvärken.

Inaktiv

fan aså det säger en hel del om spelet jag kommer att njuta av varje sekund

Medlem

Spelare, spelare, spelare. Lugna ner er! Det blir nog inget skivbyte för PC-spelare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Baldur's Gate på fem CD-skivor och konstant tvingades byta skiva beroende på vilket område i spelet man besökte". du borde gjort en full installation och sluppit det '98 fanns det faen inte nån ursäkt till att inte ha en "HDD" som pallade..


signatur
Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av dawah:

Jag laddar ner mina spel gratis

Inga skivor, inga kostnader, inget steam, inga problem.

Jag är arbetslös, jag får min lön gratis, helt utan motprestation.

Inget jobb, inga resekostnader till jobbet, ingen svett, inga problem, bara pengar.

Vad är jag?

Svar:

En parasit.

Låt mej gissa... ung Lidingö-bo som får Porsche och stålar av farsan?

Medlem

Ja nu lös verkligen ps3 pojkarna till när dom äntligen hittar en användning för att ha betalat så mycket extra för en blu-ray spelare! Att byta skiva halvvägs genom spelet låter ju som världens farligaste grej, jag undrar hur dessa ps3 pojkar gör när dom byter spel i vanliga fall

OnT: Mass Effect ftw 2 skivor betyder ju för mig iallafall mer innehåll = en bra sak! Slink ner i min brevlåda nu!

123
Skriv svar