Skattjakt - PS3 Slim och Uncharted 2!

Medlem

Det här blir nog lite problem om man inte har någon transportmedel.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

haha, tokkul idé! Kudos till FZ!

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Finns det änns så många här som har en ps3? B-)

Medlem

Ofyfan va löjligt -.-...

Let the game begin

signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Göm ett ex i Skellefteå så kommer jag att söka. :>

Medlem

Gött för alla stadbor, synd att man bor på en ö (:

Trodde först att det skulle va en sån skattjakt som i vintras. Vann ett Wii då så jag får väl vara nöjd ändå

Medlem

Haha, undra hur många som kommer bli hittade av random folk innan en FZ:are hinner fram till platsen. =P

signatur

Korvspad.

Medlem

Hoppas på en skatt antingen i södra småland eller i halmstad!

Medlem

hoppas de är utspridda väldigt bra i landet. typ minst 15 mil mellan varandra eller så vore skojigt.

Inaktiv

tror inte att det finns några ledtrådar norr om umeå

Medlem

Hoppas någon e nära Uppsala då...

Medlem

tänk ifall 2 skattletare hittar skatten samtidigt... då finns det bara två alternativ, 1= "Fight to the death" eller 2= "Sten, Sax, Påse"
Hur kommer detta gå >,<

Hoppas på gud att det hamnar ett i Kristianstad- jag som bor 2 mil iväg kommer kasta mig i bilen å trycka gasen i botten

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Nu är 18 skatter på väg med posten från Stockholm. Några kommer gömmas centralt i småstäder, andra mitt ute i ödesmarken, vissa i storstäder. Kanske göms en skatt nära dig!

Medlem
Skrivet av theTreasureHunt:

Nu är 18 skatter på väg med posten från Stockholm. Några kommer gömmas centralt i småstäder, andra mitt ute i ödesmarken, vissa i storstäder. Kanske göms en skatt nära dig!

Coooooolt =D

signatur

Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

tänk ifall 2 skattletare hittar skatten samtidigt... då finns det bara två alternativ, 1= "Fight to the death" eller 2= "Sten, Sax, Påse"
Hur kommer detta gå >,<

Såklart det blir fight om saken! Vi gamers är ju fullständigt hjärntvättade av alla våldsspel vi har spelat! Hm, bäst å ta med sig en mora kniv när jag tar cykeln, kanske jag rent av kommer upp i 50 knyck?

Ska ta med mig en tepåse att lägga på plats ifall jag hinner först i alla fall, symbolik liksom.

Inaktiv

Om detta finns inom avstånd för mopeden så har jag redan vunnit. :>

signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Låter spännande. Hoppas bara några kordinater ligger i Östergötland

signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ser man bilar som kör minst i 150 km/h så vet man vart dem är påväg

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

nice. hoppas man lyckas hitta alla. en ps3 slim skulle inte sitta så illa heller

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Om en av koordinaterna är i Uppsala så kommer det bli blodbad på gator och torg. Fattiga studenter + gratis saker = History is cyclical!

då fan blir det fart på mig.

Medlem

se till att sprida ut dem ordentligt

signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av Jericho:

150? om skatten ligger i k-stad kommer du se mig i 200 på E22an

kommer jag nära positionen å jag ser folk där, eller folk som är på väg dit gör jag en Road kill av dom bara att passa sig xD

signatur

Cinemaworld.se

Medlem

Ha en i djursholm är ni snälla

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Epic tävling, hoppas det kommer runt i Malmö, är stans snabbaste cyklist

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av m0s:

Ännu en tävling som bara Stockholmare kan vara med på....

Om man utgår från att allt är fel kan det bara bli bättre - that's the spirit!

Vi hade en tävling med priser förlagda till Stockholm i juni. Efter det har vi kört ungefär ett dussin utan geografiska krav. Jag skulle nog inte kalla det för "ännu en", särskilt när den här tävlingen inte är Stockholmsexklusiv.

Tvivlar nog dock att du kommer placera en på din tidigare bostadsort, har för mig att du bodde i Skägget ett tag iaf.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Jericho:

150? om skatten ligger i k-stad kommer du se mig i 200 på E22an

kommer jag nära positionen å jag ser folk där, eller folk som är på väg dit gör jag en Road kill av dom bara att passa sig xD

Kastar handsken: You´re on!
"Many have tried, no one succeeded..."

*Springer ut och tankar helikoptern* hehehe

Medlem

Så jobbar man helgen

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skitkul grejj, förstår dock inte varför ni ska publicera dom på "olika ställen" på forumet, kommer det skapas helt nya trådar eller kan det smyga in inlägg i befintliga trådar...
Känns lite som ni försöker för mycket för att ragga nya forumanvändare.

Blir lite trött på som måste skriva nåt surt för att dom tror att ingen skatt kommer komma i närheten utav dom eller att man måste ha transportmedel för att kunna ta sig nånstans.
Även om jag var lite negativ också

Redaktör
Skrivet av Dumlen:

Tvivlar nog dock att du kommer placera en på din tidigare bostadsort, har för mig att du bodde i Skägget ett tag iaf.

Du kan fortsätta tvivla - det är inte jag som lägger ut skatterna. (Och ja, jag har bott i Skägget.)

signatur
123
Skriv svar