Skattjakt - PS3 Slim och Uncharted 2!
tänk ifall 2 skattletare hittar skatten samtidigt... då finns det bara två alternativ, 1= "Fight to the death" eller 2= "Sten, Sax, Påse"
Hur kommer detta gå >,<
Hoppas på gud att det hamnar ett i Kristianstad- jag som bor 2 mil iväg kommer kasta mig i bilen å trycka gasen i botten
Nu är 18 skatter på väg med posten från Stockholm. Några kommer gömmas centralt i småstäder, andra mitt ute i ödesmarken, vissa i storstäder. Kanske göms en skatt nära dig!
Coooooolt =D
tänk ifall 2 skattletare hittar skatten samtidigt... då finns det bara två alternativ, 1= "Fight to the death" eller 2= "Sten, Sax, Påse"
Hur kommer detta gå >,<
Såklart det blir fight om saken! Vi gamers är ju fullständigt hjärntvättade av alla våldsspel vi har spelat! Hm, bäst å ta med sig en mora kniv när jag tar cykeln, kanske jag rent av kommer upp i 50 knyck?
Ska ta med mig en tepåse att lägga på plats ifall jag hinner först i alla fall, symbolik liksom.
Ser man bilar som kör minst i 150 km/h så vet man vart dem är påväg
150? om skatten ligger i k-stad kommer du se mig i 200 på E22an
kommer jag nära positionen å jag ser folk där, eller folk som är på väg dit gör jag en Road kill av dom bara att passa sig xD
Ännu en tävling som bara Stockholmare kan vara med på....
Om man utgår från att allt är fel kan det bara bli bättre - that's the spirit!
Vi hade en tävling med priser förlagda till Stockholm i juni. Efter det har vi kört ungefär ett dussin utan geografiska krav. Jag skulle nog inte kalla det för "ännu en", särskilt när den här tävlingen inte är Stockholmsexklusiv.
Tvivlar nog dock att du kommer placera en på din tidigare bostadsort, har för mig att du bodde i Skägget ett tag iaf.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Ser man bilar som kör minst i 150 km/h så vet man vart dem är påväg
150? om skatten ligger i k-stad kommer du se mig i 200 på E22an
kommer jag nära positionen å jag ser folk där, eller folk som är på väg dit gör jag en Road kill av dom bara att passa sig xD
Kastar handsken: You´re on!
"Many have tried, no one succeeded..."
*Springer ut och tankar helikoptern* hehehe
Skitkul grejj, förstår dock inte varför ni ska publicera dom på "olika ställen" på forumet, kommer det skapas helt nya trådar eller kan det smyga in inlägg i befintliga trådar...
Känns lite som ni försöker för mycket för att ragga nya forumanvändare.
Blir lite trött på som måste skriva nåt surt för att dom tror att ingen skatt kommer komma i närheten utav dom eller att man måste ha transportmedel för att kunna ta sig nånstans.
Även om jag var lite negativ också
Tvivlar nog dock att du kommer placera en på din tidigare bostadsort, har för mig att du bodde i Skägget ett tag iaf.
Du kan fortsätta tvivla - det är inte jag som lägger ut skatterna. (Och ja, jag har bott i Skägget.)