Färska bilder från Mothership Zeta

Robot
Inaktiv
Färska bilder från Mothership Zeta

"tre första"? Operation Anchorage, The Pitt, Broken steel och Point Lookout....4st? eller har jag fel?


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem

Hoppas dom släpper en bundle nån gång i framtiden när dom känner att dom har mjölkat klart.

Medlem

Tveksam till detta. Hur blir det med dialog och upptäckande om man springer runt och skjuter gröna gubbar på ett rymdskepp?

/ LordDaimos

Medlem

Knappast premiärbilder. Dessa kom i andra batchen.
För en vecka sedan släpptes fyra tidigare bilder;
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=51126


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Skägg.
10 Chambers

Haha, inte mycket rätt där. Tack för korren!


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Tveksam till detta. Hur blir det med dialog och upptäckande om man springer runt och skjuter gröna gubbar på ett rymdskepp?

/ LordDaimos

Man ska enligt info stöta på lite karaktärer ombord på rymdskeppet man kan föra dialog med.

Skrivet av HYBRiS:

Knappast premiärbilder. Dessa kom i andra batchen.
För en vecka sedan släpptes fyra tidigare bilder

Bilden på det kraschade rymdskeppet är ifrån original Fallout 3. Men det är rätt som du säger att dom övriga 3 är faktiskt premiärbilderna.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Hoppas dom släpper en bundle nån gång i framtiden när dom känner att dom har mjölkat klart.

Fallout 3 GOTY släpps i oktober och är huvudspelet och de 5 paketen, och kommer vara billigare än att köpa de 5 grejerna online var för sig.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Tveksam till detta. Hur blir det med dialog och upptäckande om man springer runt och skjuter gröna gubbar på ett rymdskepp?

/ LordDaimos

Som jag har förstått det, och som någon sa strax innan mig, så kommer det finnas andra människor på rymdskeppet. Dvs, man är inte den enda som blivit bortrövad

Medlem

Det här är väl den sista DLC till Fallout 3 med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det slut på missbruket av Fallout licensen snart lr?

Medlem

Ingen annan som märkt ett annat fel?

Citat:

I likhet med de tre första släpps det först till Xbox 360 för att dyka upp till Playstation 3 och pc vid ett senare tillfälle.

De tidigare DLC'erna släpptes samtidigt till 360 och PC. Samma sak gäller Mothership Zeta.

Citat:

It is set for release on August 3, 2009 for the Xbox and PC versions

Medlem

PC och Xbox kommer väll samtidigt de gorde iaf de fyra tidigare DLC.
Det är inte 100% säkert att det är det sista DLCn heller, Borken steel skulle också bli den sista.

Medlem

man e ju orolig at detta kan bli skit...
rymdskepp e ju inte riktigt fallout 3 men köpas skall det.
hoppas på det bästa

Inaktiv

härligt! men säkert inte buggfritt som vanligt:P

Inaktiv

Nice, det kanske förklarar varför det är fullt av utomjordingar i fallout 2

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Det här är väl den sista DLC till Fallout 3 med.

troligen men man vet aldrig brokensteel skulle vara den sista egentligen, men när pengarna rulla in så blev det fler;)

Medlem

Fan, nu har det blivit en jävlar massa addons att köpa.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av burkmopp:

Hoppas dom släpper en bundle nån gång i framtiden när dom känner att dom har mjölkat klart.

Fallout 3 GOTY släpps i oktober och är huvudspelet och de 5 paketen, och kommer vara billigare än att köpa de 5 grejerna online var för sig.

Tack, synd bara att man har originalet då da.

Inaktiv

Jag gav upp efter Anchorage, helvetes vilken skit det var. Så spelar jag dom andra tre är det inte efter att jag köpt dom...

Jag känner fortfarande smutsig efter att ha blivit fuckad samt rånad.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Nice, det kanske förklarar varför det är fullt av utomjordingar i fallout 2

Nu var det visserligen riktigt längesedan jag spelade Fallout 2, men va? Minns inga utomjordingar, bara mutanter.

Medlem

Vänta lite...
"I likhet med de tre första släpps det först till Xbox 360 för att dyka upp till Playstation 3 och pc vid ett senare tillfälle."

Såg att någon märkte av att det står 3 istället för 4 dlc's.. men att den släpps först till xbox och sen till pc och ps3 stämmer inte... den släpps till pc och xbox först och sen ps3.
Vad jag vet

EDIT: nä någon annan hade märkt det oxå xD

Inaktiv

Tycker ärligttalat att DLC:er är skitbra, man kan välja vilka man vill ha och basera sitt eget utbud av uppdrag därefter. Sedan att man kanske gör missen att köpa en dålig DLC är ju inte mer än att man gör dåliga affärer i vardagen. Efter att ha spelat många mmorpg så är det ju fortfarande den där frågan med utrymme.. man vill ju se hur stor skadan är... tex en DLC inriktad i området Commonwealth tex?


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av vampyrer_suger:

Nice, det kanske förklarar varför det är fullt av utomjordingar i fallout 2

Nu var det visserligen riktigt längesedan jag spelade Fallout 2, men va? Minns inga utomjordingar, bara mutanter.

Alien encounter med ett kraschat rymdskepp har funnits i både ettan och tvåan av spelet, som en välkänd och populär random encounter;
http://fallout.wikia.com/wiki/Alien_Blaster

Fast i trean har det istället blivit en fast encounter som har en fast position på kartan.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ofta man är i rymden! Wooow! Jiiiihaaah

Medlem

Gillar att det har kommit så mycket "extra" till Fallout även om jag inte har införskaffat spelet än. Klart att det kommer en "Gold-edition"; det gör det alltid, bäst att vänta till dess, vi har mycket annat att leka med tills dess...

Medlem

Men för i helvete....aliens i Fallout? Låter lite fel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Synd bara att jag inte kan spela mitt Fallout 3 för att det inte går att logga in på LIVE >_>

Medlem

Kommer på DVD senare i Agusti eller.............Nån som vet??????

1
Skriv svar