Fläskig film från Mafia 2
Trots att ettan var sämst i världen så kanske detta blir hyfsat. Kna knappast bli sämre iallafall lol.
Fargo: Bry dig inte ens om att kommentera såna idiotier.
Vadå jag säger ju bara sanningen. Knappt någon action och handlingen är ju förutsägbar i Mafia.
Och angående cencuren, spelet kommer ju förstås inte bli censurerat utan det är bara trailern som är det. Anledningen är väl att de hoppas kunna hindra nån vapenkåt förortsgangster att ta efter och stoppa pickan i munnen på nästa rånoffer.
Men sen när är amerikanare vettiga med censurer? I Jackass t ex så censureras svordomar men inte deras kön och spyor.
[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]
Nej första mafia spelet var definitivt ingen GTA klon, det var alldeles för dåligt för att få kallas det...
Efter det uttalandet kommer vi aldrig någonsin ska ta dig på allvar igen.
tyvärr så kommer det inte vara så länge, att markera nån eller ge ett omdöme av nån hade kanske inte varit fel.
Kändes som att man kollade på MTV.
där har vi ett typexempel på realism vs kul.
visst skulle det vara realistiskt med avsevärt längre bromssträcka på de gamla bilarna, men skulle det vara KUL?
där har vi ett typexempel på realism vs kul.
visst skulle det vara realistiskt med avsevärt längre bromssträcka på de gamla bilarna, men skulle det vara KUL?
Ja, man får planera sin körning, alternativt smälla med bilen lite då och då!.
Bilen har arkadstyrning av typ värre.
Suck, jag är besviken på spelet, som jag trodde skulle bli kanon.
Retro.
Så mycket som känns fel när man ser detta.
För det första är striderna helt korkade: tredjeperson, cover-system samt totalt efterbliven AI (tunnelseende och ladda om utanför skydd) är ju löjligt.
Dessutom passar inte one-man-army (eller three-man för den delen) in i själva konceptet. Det känns också helt orimligt att denna feta snubbe som inte betalat protection money har en personlig armé på 30 stycken beväpnade goons.
En besvikelse rent ut sagt, dessa punkter förstör det som Mafia enligt mig ska vara bäst på: känsla och inlevelse.
Har oerhört höga förväntningar på Mafia II då jag är ett stort fan av Mafia I. Själv tycker jag att spelet ser lovande ut hitills. För er som klagar på censuren i spelet kan jag tänka mig att de har satt en censur över avrättningsscenen för att inte "spoila" det man senare själv kommer att få spela och uppleva. Det är inte speciellt roligt att redan innan spelet ens har haft sin release att få se vad som händer med, som de uttrycker, "The fat bastard" Varför de censurerar svordommar har jag åsido ingen aning om, antagligen något som bara är med på själva "uppvisningen" av spelet och som inte kommer att vara med när spelet släppts. :heart: