Importera Rock Band?

Inaktiv
Skrivet av juicepresser:

Hmmm... Instrumenten kom 2-3 dagar efter beställninsdatumet... Men skivan väntar jag fortfarande på, har gått 6 dagar nu utan något i brevlådan.
På er låter det som att skivan oxå kom på några dagar? Har suttit med instrumenten nu sen i torsdags utan att kunna spela

(Beställt från amazon btw...)
Hur snabbt fick ni skivan egentligen?

Fick mitt spel idag, men det behövdes lite hjälp för att jag skulle få det. Gick igenom mailet jag fick från amazon om att dom skickat det, hittade att dom skickat det via UPS, ups.com, och dom hade haft spelet sen den 27:e maj utan att kontakta mig, så jag hörde av mig igår eftermiddag och 9.21 imorse ringde det en tjej på dörren som gav mig spelet. Så du måste troligen göra samma sak.

Inaktiv
Skrivet av jonk:
Skrivet av juicepresser:

Hmmm... Instrumenten kom 2-3 dagar efter beställninsdatumet... Men skivan väntar jag fortfarande på, har gått 6 dagar nu utan något i brevlådan.
På er låter det som att skivan oxå kom på några dagar? Har suttit med instrumenten nu sen i torsdags utan att kunna spela

(Beställt från amazon btw...)
Hur snabbt fick ni skivan egentligen?

Fick mitt spel idag, men det behövdes lite hjälp för att jag skulle få det. Gick igenom mailet jag fick från amazon om att dom skickat det, hittade att dom skickat det via UPS, ups.com, och dom hade haft spelet sen den 27:e maj utan att kontakta mig, så jag hörde av mig igår eftermiddag och 9.21 imorse ringde det en tjej på dörren som gav mig spelet. Så du måste troligen göra samma sak.

Men det står att dom skickade spelet med Royal Mail i England.
Du menar alltså att det är UPS som eventuellt har tagit över paketet när det kom till Sverige?

Mailade du till Svenska eller Engelska UPS?

Börjar bli riktigt frusterad nu har haft instrumenten i 1 vecka utan spelet...

Inaktiv
Skrivet av juicepresser:

Men det står att dom skickade spelet med Royal Mail i England.
Du menar alltså att det är UPS som eventuellt har tagit över paketet när det kom till Sverige?

Mailade du till Svenska eller Engelska UPS?

Börjar bli riktigt frusterad nu har haft instrumenten i 1 vecka utan spelet...

Kolla om du fick ett mail av Amazon just när du köpt spelet där dom säger att dom skickat paketet till dig. I det mailet finns följande rad

Shipped via UPS (estimated arrival date: 23-May-2008).
Tracking number: 1Z2X1*************6

gå isåfall in på ups.com och sök på tracking nummret och om det har kommit fram precis som för mig men det står

BROMMA,
SE 29/05/2008 6:14 ETT VYKORT MED BEGÄRAN OM ATT KONTAKTA UPS HAR SKICKATS TILL MOTTAGAREN

BROMMA,
SE 27/05/2008 6:15 SOM BEGÄRT KOMMER MOTTAGAREN ATT HÄMTA HOS UPS VID LÄMPLIGT TILLFÄLLET. DETTA MÅSTE VARA INOM 5 ARBETSDAGAR.

Men jag har aldrig fått något vykort, så hade jag inte märkt det här hade dom fan skickat tillbaka mitt spel till amazon.

Sorry men nu måste jag fortsätta lira

Medlem

Så,, Hur mycket bättre är det en GH? Jag är liksom bara intresserad av gitarr liret och inga trummor , sång m.m. Tror ni det kommer att finnas lösa gitarrer samt spel att köpa senare?

Inaktiv

Har läst igenom den här tråden nu och känner mig riktigt sugen på att importera..

Några frågor dock.

Det är inget chip som behövs elr?

och är det värt att importera eller vänta tills det släpps i sverige?

Medlem

Inget chip behövs, beställ dock från GB (www.amazon.co.uk).
Spelet är riktigt grymt, gitarrdelen slår GH på nästan alla sätt och vis, och dom andra delarna håller lika hög standard.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hur är trummorna helt ärligt?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dom är goa, dock håller dom på att "lossna", påverkar dock inte spelandet, dock låter dom en del när man slår på dom.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är bara trummorna som får mig att bli osäker. Jag ska nog vänta ett tag och se hur GH IV trummorna är och sedan bestämma mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gitarrdelen är iaf jävligt schysst. Dock är spelet alldeles för lätt? Det var bara sista låten och någon till jag hade problem med, resten gick med fem stjärnor (på expert).

Inaktiv

Kommer DHL och UPS på helger och lämnar paket? eller måste ja vänta till nästa vecka?

Inaktiv

Undrade hur ni betalade, med kort och vilket kort eller postförskott? Blev det något dyrare sen när ni hade fått allt som moms och tull?

123
Skriv svar