Vilket onlinespel är bäst?

Medlem

EVE online = win.

Fast om du tvunget ska ett av de där 4 så blir det ju WoW.

Medlem

satan nu har vi förlorat ännu en till wow träsket!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Hey, lägg pengarna på att förboka Age Of Conan istället, var med från början på nått nytt o spännade istället för att börja nånstans där alla redan är eller tror att de är proffs på allt! och där grafiken är på g att kultur klassas för att den nog trots allt var bra engång i tiden!

men jag läste inte så noga, kanske har du inte en burk som klarar AoC? köp då ett lir utan månadskostnad så du kan spara till en ny dator!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

apropå burning sea, var pga betan till den som jag skrev in mig här, visa sig vara en lågbudget variant av Sid´s Pirates dock så det var ingen hit!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Ilight:

men det kommer nog vara många som överger det och börjar lira WAR eller AoC.

...som tur är


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

GW lätt roligast och du slipper betala varje månad. Skaffa isf alla expansioner så håller det mycket längre. PvE delen vinner inga priser men lätt bästa PvP delen nånsin i ett MMORPG!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

GW lätt roligast och du slipper betala varje månad. Skaffa isf alla expansioner så håller det mycket längre. PvE delen vinner inga priser men lätt bästa PvP delen nånsin i ett MMORPG!

Precis det jag ville höra!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Härligt, spelar du GW?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Härligt, spelar du GW?

Jupp. Är just nu level 12 med en Warrior.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av toast:

Hey, lägg pengarna på att förboka Age Of Conan istället, var med från början på nått nytt o spännade istället för att börja nånstans där alla redan är eller tror att de är proffs på allt! och där grafiken är på g att kultur klassas för att den nog trots allt var bra engång i tiden!

men jag läste inte så noga, kanske har du inte en burk som klarar AoC? köp då ett lir utan månadskostnad så du kan spara till en ny dator!

Njaaa... tror inte AoC blir något faktiskt :P:(:\:|

Medlem

inte jag heller :/ AoC får nog inte så många spelare heller eftersom många som inte får spela 18+ för sina föräldrar


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

stackars barn som inte har någon egen talan....får ju ta och sätta lite emot sina föräldrar prkl.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

stackars barn som inte har någon egen talan....får ju ta och sätta lite emot sina föräldrar prkl.

För mej gör det ingenting
Fantasy temat är ändå för vanligt, skulle hellre se att dom kom med något nytt! :P:P
Om dom hade kommit med något nytt.. DÅ HADE JAG KÖPT DET!!
Men nu...njaaaa:|:\

Medlem

Jag får inte heller spela 18+ och inte gråter jag mig till sömns över det


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Jag får inte heller spela 18+ och inte gråter jag mig till sömns över det

Finns många bra spel under 18+ så ja
Spela på!

fast du missar känslor av FEAR mm.:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jo


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Lusen det kommer Stargate Worlds till hösten och det är sci-fi teama och bygger på serierna SG-1 och Atlantis, jag ska själv testa detta spel och se om det är ok eller inte.

Medlem

Vet du om det kommer att bli en månadskostnad på stargate?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nej jag har inte kollat så mycket på det för jag tyckte sidan var lite konstig. Jag såg här på FZ att man kunde regristrera sig för betan så det var därifrån jag fick reda på SW.

EDIT: hemsidan heter [http://www.stargateworlds.com] du kan läsa mer om spelet där.

Medlem

aoc lär bajsa på alla andra mmon.......ni lär se vad jag menar när ni testats spelet

Inaktiv

Jag röstade på WoW, väldigt kul spel. Tog mig nästan 3 år innan jag känt att jag gjort och sett allt, även om det har ett slut när man börjar bli less så är det imponerande att ett spel kan vara nog kul för att man ska spela det såpass länge.

Medlem

EQ2, lugnt. Har hållit på sen starten och visst, mycket av det man kämpade med i början har blivit lättare. Troligen eftersom att allt är så exteremt lätt i WoW, har de tyvärr gjort de flesta low level quests i samma svårighetsgrad som WoW. Tack vare det kan du powerlevla ungefär lika lätt. Men vill du ha en bra community, ja då är EQ2 absolut det bättre valet. Välj antingen Europeisk (med fyra olika områden), tror de har en asiatisk server samt, ett antal nordamerikanska. (Med Pve och PvP).
Vanligtvis finns det mer utrustning på PvP-servrar. Dessutom är det relativt billigt. Detta är nog det spel som är snyggast idag i grafik, och relativt verklighetstrogna kläder, utrustning m.m (Det är ju trots allt fantasy, så lite magiska skimmer och annat förekommer ju)


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Inaktiv

wow kostar pengar.Vilka om inte småbarn spelar det.Småbarn kan manipulera mer än vad du tror.:)

Inaktiv

Har flera favos.1.dark age of camelot 2.warhammer online,(kommer snart) 3.Age of conan.

Medlem

Är det nån som vill joina en svenk guildwars guild?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

ich


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Medlem

härligt, vad heter du i guildwars?:)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Final Fantasy XI. Kan säga helt utan tvekan att detta är det bästa mmorpg:t jag spelat.

Medlem

Eve online forever!!

Favvo lista:
1: Eve online
2: Warhammer 40k online (Under utveckling!!)
3: AoC


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

123
Skriv svar