Forza 3 - film och bilder

Robot
Forza 3 - film och bilder

Nice


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Kul att se ett spel som kan hantera annat än 2d bakgrunder och fortfarande se snyggt ut. Looking at you GT.

Medlem
Medlem

Det är gott om vit kalksten i bakgrunden i det där spelet...

Medlem

Ska man behöva köpa två racing spel i år, Gran Turismo 5 och Forza 3?! Jag blir ruinerad.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Mitt första rally spel som kommer med i listan! Detta kan man sitta flera timmar och lira

Medlem

Även om jag knappt har satt mig in Forza 2 efter att ha haft det ett bra tag, så ser jag fram emot att få sätta tänderna i trean! Nästan så jag fick lite sug att starta upp tvåan på en gång. Forza är helt klart bilspelens härskare på Microsofts konsoler.

Edit: Någon som har koll på vilken låt det är som spelas i trailern?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Min Forza 2-skiva är repad så vissa banor inte kan laddas. Får hålla ut till 3:an helt enkelt


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ush va ledsen jag blir för att jag inte har en xbox.
Vill ju ha till PC, så jag kan köra med min ratt


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ser verkligen vackert ut! Snygga miljöer, inte bara en massa träd längs me kanten som är i 2d. Trevligt

Och det man längtat mest me forza 3, skademodel MUMS!

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Ser verkligen vackert ut! Snygga miljöer, inte bara en massa träd längs me kanten som är i 2d. Trevligt

Och det man längtat mest me forza 3, skademodel MUMS!

Finns ju en skademodell i tvåan också...

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Ser verkligen vackert ut! Snygga miljöer, inte bara en massa träd längs me kanten som är i 2d. Trevligt

Och det man längtat mest me forza 3, skademodel MUMS!

skademodeller finns i de tidigare spelen med. Däremot så hoppas jag att skademodellerna för en gångs skull är realistiska.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Shimo:

Ush va ledsen jag blir för att jag inte har en xbox.
Vill ju ha till PC, så jag kan köra med min ratt

Samma här

Medlem

O.O Dräggel.. Synd att de inte är TDU2.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

soi
Medlem
Medlem
Skrivet av Shimo:

Ush va ledsen jag blir för att jag inte har en xbox.
Vill ju ha till PC, så jag kan köra med min ratt

Joo, samma här faktiskt. hade varit trevligt att kunna koppla in g25an i 360n, har dock sett att de gör en egen ratt med liknande egenskaper till 360n just för forza 3 med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Myyysko trailer..


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Nu får nog Sony ta och släppa GT5 snart, annars kommer ingen vara intresserad längre med spel som Forza bla...


signatur

snesgameplay.blogg.se

Medlem

Kommer krossa GT5

1
Skriv svar