E3-trailer: The Old Republic

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Guzilla:

Sith ftw Tyckte dock att den där snubben i gasmask liknade allt för mycket Darth Vader men det blir nog bra ändå

Nej. Han liknade Darth Malak.

Säger mig inte mycket. Har bara sett filmerna

Har du aldrig sett den här tönten;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fenix:

bara jag som inte känner för att svinga lasersvärd utan istället vara smugglare?

Man kommer att kunna vara både smugglare, prisjägare och mycket mer. Kolla på www.swtor.com .


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Hoppas spelet inte gör en besviken.. MÅSTE HA!

Inaktiv
Medlem

Holy Smokes!
I got goosebums.
Varför jag skriver på engelska? Tror det är Star Wars som gör mig galen! :crazy:

Medlem

Riktigt fin trailer. Spelet är ett givet köp.

Medlem

riktigt cool video asså

Kan man vara god eller bara ond?

Medlem
Medlem

Hnnnnnnnn! Fatta vad bra det hade kunnat bli om de gjort KotOR III istället!

Medlem

snygg!


signatur

Rawr

Inaktiv

Stroggs med lightsabers?

Inaktiv

Väldig bra trailer, är den näst bästa onlinespels trailen som jag har sett ( War's ligger etta)

Medlem
Skrivet av showerguy:

Måste säga att spelet ser skit grymt ut. Men kan det verkligen slå World of Warcraft? Säljer mycket i början men resten går tillbaka till World of Warcraft?

Aja jag ska se närmare på The Old Republic, verkar bli skit grymt!

Tro det eller ej, men det finns plats för mer än 1 MMO på marknaden. Finns gått om andra MMOs som går bra även om inget kan mäta sig med WoW.

Jag struntar i om SW:TOR blir en "WoW-dödare" eller inte, jag hoppas på ett bra spel, och med tanke på det som sagts om spelet och det faktum att Bioware ligger bakom gör chanserna för det ganska goda.

Riktigt fin trailer för övrigt :heart:

Medlem

haha man skulle nästan kunna tro att det var en trailer för en biofilm, sjukt snyggt å jag ska fan ha det även om det skulle kosta 400 spänn i månaden xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Shit, denna trailern lyckades mycket bra när det gäller action-känslan. Nu undrar man bara hur själva spelet kommer vara, lär bli ett köp när det släpps, jag är redo för ett MMO i mitt liv igen!

Inaktiv

där blev man totalt såld. Mina pengar till bioware.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Visst var det en fin trailer, men är det inte lite väl tidigt att börja kasta superlativ omkring sig och säga att man definitivt kommer att köpa spelet? En cg-film säger absolut ingenting om hur själva spelet kommer bli.

Medlem

Grym trailer eller vad!

Medlem

Helt otroligt!

Medlem

Jag hoppas verkligen inte att alla kan skapa jedi's... 90% av alla småungar kommer helt klart göra det isf.. =/

Medlem

Vi om denna förmodande skit säljer kommer vi ha starwars expantioner alla sims drivor från ko mjölkaren numer 1 ea ...

Inaktiv

helt grym trailer, man märker att dom lagt ner tid på den.

Hoppas spelet blir lika bra bara...

Ett ord: dräggel!

Medlem

Varför kunde inte de "nya" filmerna vara av samma kvalité!!??


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Lusen:

Väldig bra trailer, är den näst bästa onlinespels trailen som jag har sett ( War's ligger etta)

De ligger ganska lika om du frågar mig, verkar bli att betala 2 månadskostnader i framtiden..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Shit va nice trailer! När dörrarna öppnas och en massa siths ljussablar går igång ryser jag nästan!! sååå coolt!

Inaktiv

ååååååå sugen på att införskaffa


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Varför gör dom inte en långfilm med denna teknik? Shit, slår juh den där Beuwolf med hästlängder. Undrar varför dom inte gjort det än... Tror det skulle slå.

Blev sugen på mer info....


signatur

Niet.

Medlem

Fortfarande inte riktigt förstått att det finns folk som väljer att spela som den ljusa sidan =/


signatur
123
Skriv svar