Ny skärm
Men köp allt för guds skull. Du kommer ju oavsett vad du gör nu tjata om nästa serie också och att du kommer köpa det och köra SLI/Crossfire och lira Crysis på Very high i 2560X1600 och få minst 50 FPS.
Word!
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Men köp allt för guds skull. Du kommer ju oavsett vad du gör nu tjata om nästa serie också och att du kommer köpa det och köra SLI/Crossfire och lira Crysis på Very high i 2560X1600 och få minst 50 FPS.
Vilka seriösa svar man får på detta forumet för gamers
Vad har det med saken att göra? Jag spelar lite ibland hur som helst. Poängen är den att du ställer samma frågor om 30 olika komponenter i veckan, utan att söka svar på frågorna själv, alternativt ställa frågan "kommer detta klara Crysis på 2560x1600 i very high?" om komponenter som allt som oftast inte ens kommit ut, varför ingen kan svara på frågan. Sen säger du att du ska köpa dessa grejer, oavsett pris eftersom du är snorrik, men sen sitter du kvar med dina nuvarande grejer och börjar om proceduren med nästa kommande komponenter. Då framstår man som föga seriös.
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
Jag har kvar mitt 8800 gt ja eftersom jag vill se hur mycket bättre nvidias kommande kort kommer att bli än 4870x2. Jag ska dessutom hämta ut en 30 skärm i morgon på posten som kostar ca 13 000 lika mycket som 3 st 4870x2 och ca 1000 kronor över. Jag orkar inte bråka med dig, du verkar inte vara en seriös gamer. Det är många här som frågar saker som dem kan googla om eller hur? Skit samma .. thats it ..
landahl, inser du inte att det Paddan skriver är exakt det du gör, det postar massa trådar och frågar om massa olika grafikkort kan driva Crysis i X upplösning med X fps, detta får dig INTE att framstå seriös. Med tanke på att du sedan inte verkar bry dig ett piss om råd du får på forumet så förbättras det inte.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Nej jag köpte aldrig en 22 skärm.. Jag köpte en 24 skärm för ca 2 veckor sedan, sedan blev jag sugen på en 30 skärm och köpte den så nu har min flickvän fått 24 skärmen.
En fråga bara. Varför är det usb portar på baksidan av skärmen?
Jag fick även med en konstig kabel som är en kombination av usb kabel och någon liten fyrkantig grej i andra änden...
Nej jag köpte aldrig en 22 skärm.. Jag köpte en 24 skärm för ca 2 veckor sedan, sedan blev jag sugen på en 30 skärm och köpte den så nu har min flickvän fått 24 skärmen.
Okej...:|
Jag har köpt denna skärmen nyligen och är väldigt nöjd.
http://www.testfreaks.se/bildskarmar/samsung-syncmaster-226bw...
Vilket är bäst att köra crysis på den i 1680/1050? 1 st hd4870x2 eller 2 st i crossfire?
Vad kommer jag få för fps med ett 4870x2 allt very high, 16 aniso, 0 aa och 1680/1050?
Nice!!! jag har en likadan (22") och är ur-nöjd:up::D
You can't win the game...
Landahl är nog bara ute efter att boosta sitt ego och försöka skryta om pengar som spenderas.
Någon annan slutsats kan jag inte dra
Boosta mitt ego pgr av pengar som spenderas? Nej du har helt fel. Vem som helst kan väl köpa de saker ja köper om man har ett jobb. Du verkar inte va en gamer, vad har du på forumet att göra? Detta är ett forum för gamers...:|
Seriöst landahl, hur många trådar ska du skapa och alltid om Crysis, spelet är skit för fan.
Svårt att säga vad du kommer få för FPS men HD4870x2 presterar lite sämre än GTX280 på det testet jag har kollat på så kolla hur GTX 280 presterar.
vadå GTX 280 bättre än HD4870X2?
var fick du den faktan ifrån?
Seriöst landahl, hur många trådar ska du skapa och alltid om Crysis, spelet är skit för fan.
Svårt att säga vad du kommer få för FPS men HD4870x2 presterar lite sämre än GTX280 på det testet jag har kollat på så kolla hur GTX 280 presterar.
vadå GTX 280 bättre än HD4870X2?
var fick du den faktan ifrån?
Denna fakta fick jag från det första testet som publicerades och detta var ett bra tag sedan. HD 4870x2 är klart bättre än ett GTX 280 ofcourse.