CoD: Modern Warfare 2 i november

Medlem
Skrivet av Boldtaar:

Är det bara för mig som alla FZ videos nu mera hackar?

Fungerar bra för mig trots att jag sitter på arbetsdatorn som inte har någon vidare prestanda att tala om.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Bilden över filmen (den där han ligger i gräset) är väl från CoD 4 eller 5?

Japp. De har inte visat några bilder från spelet än.

Avstängd

Filmen var bra, men ja, det sa ju inte så mycket om spelet. Det förtar dock inte själva nyheten. Ett till Modern Warfare!

Medlem

11.10.09 det måste väl vara 11 oktober ? :S eller whatever.. fattade inte meningen med den trailern.. :S ge oss spelet direkt istället

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:

Bilden över filmen tyder på att det här nog kommer att bli ett spel med bra grafik

Bilden ovanför är från cod4 sniperuppdraget när man ligger i gräset med ghillie suit och väntar på att alla ska gå förbi

Medlem

Detta kan ju knappt klassas som "rörliga bilder" På gränsen.

signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Häftig och kreativ filmsnutt! Längtar sååå!

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fy fan va awesome!! ge mig dirr! Sjukt cool Teaser,

Medlem
Skrivet av anon_1399:
Skrivet av Boldtaar:

Är det bara för mig som alla FZ videos nu mera hackar?

hackar för mig också.

jag brukar åxå ha problem med just .mov formatet... Quicktime suger verkligen...

Förövrigt kan man ju undra vilken drog snubben går på som kom på idén till denna teasern... Men den var helt klart fräck!

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av lasershock:

Call of Cashcow.

De skulle ha stannat efter första spelet för uppföljarna blir sämre och sämre.

Med tanke på att de spenderar 2 år på varje spel skulle jag inte kalla det mjölkning någonstans, de rushar inte ut spelen det är folk som inte fattar att det är två företag som gör cod spelen parallellt.

Håller med annars Cod2 was seh best tho!

Avstängd
Skrivet av Lerner:

11.10.09 det måste väl vara 11 oktober ? :S eller whatever.. fattade inte meningen med den trailern.. :S ge oss spelet direkt istället

Det är 10 november. De har annan ordning på siffrorna på andra sidan Atlanten.
När vi skriver 10 mars 1979 skriver de Mars 10 1979.

Medlem

Därav att det välanvända 9/11 inte betyder 9:e november

signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

cool teaser! ser fram mot spelet:up::up:

Inaktiv
Inaktiv

Coolt kan knappast vänta till November=)
Varför ska alla de bästa spelen komma av sluten av åren=(

Medlem

så fort man fick reda på att treyarch skulle göra world at war sa de väll också att infinityward knåpade på ett Modern warfare till.

bra att "the masses" vet om att det kommer nu i alla fall .
tycker trailern var ganska unik . om ni har skarp syn så kommer ni upptäcka perks och lite annat . vid 1:07 t.ex

Inaktiv

Grym Teaser! Vadå terrordåd !! Modern 2 kommer bli såå modern.. Längtar till November!!

Medlem
Skrivet av Oneone:

Sämsta teaser jag sätt...Men jag ser fram emot det som fan

Håller med. Teasern var ju fan värdelös.

signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Trailern var cool men den skulle kunna vara för vilket spel som helst men det är ingen tvekan om att jag kommer att köpa Modern Warfare 2

signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Spelaspelet!:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Wardancer:

Antar det är för mycket att hoppas på att dom minskar på respawnade fiender som har samma ai som zombies... Man tappar liksom lite av inlevelsen när man skjutit en soldat på exakt samma plats med samma vapen 15 gånger i rad...

hoppas mer på att dom inte trycker på att man måste vara den som leder konstant, första uppdraget var så skönt just för att man verkligen fick känna sig som man var bland riktiga elit soldater. sen gick det downhill, dom var mer i vägen än till nytta.

Dessa två saker hör iofs ihop, enligt mig. Båda är saker som få skulle tolerera i andra spel.

signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

ok. det skulle lika garna kunna vart vad som helst. men nice med Cod 4... eh.. 2. 6?

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av Oneone:

Sämsta teaser jag sätt...Men jag ser fram emot det som fan

Håller med. Teasern var ju fan värdelös.

Ni två fattar antagligen inte innebörden av en teaser annars är ni ju bara sorgliga.

Medlem

Btw jag uplyssa det man hör rösten säga i slutet är "revoulution är omöjlig utan revolt situation" och självklart är det serbier som framställer ryssar som onda igen ^^ när får man spela rysk elit spetznaz och massakera usa eller nått ?

signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Ungefär samma sak som att se ME2-trailern, mer en bekräftelse på att det är på G än en actionpackad trailer.

Medlem
Skrivet av Freywiind:

när får man spela rysk elit spetznaz och massakera usa eller nått ?

I Call of Duty 4 går det finfint om du lirar MP

Inaktiv

Skum trailer

signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

Inledningen till cod 4 är nog bland de bästa jag spelat i inledningsväg, och musiken när logotypen kommer upp när man hoppar in i helikoptern, jag får gåshud! Hoppas på mer specops i 2an.

Medlem

Väldigt tråkig och meningslös teaser.

Hoppas detta spelet går ut på mer än att hålla in "framåt"-knappen och dutta på "skjut"-knappen. Det förra Modern Warfare var ju inte mycket till "spel" i min värld. Som sagt så hoppas jag även på lite AI också, istället för konstant spawnande.

Medlem
Medlem
Skrivet av Vike15:

me :heart: CoD:MW

teasern var konstig men CoD4 är det bästa spelet som jag någonsin har spelat

WORD!

Skriv svar