CoD: Modern Warfare 2 i november
Är det bara för mig som alla FZ videos nu mera hackar?
hackar för mig också.
jag brukar åxå ha problem med just .mov formatet... Quicktime suger verkligen...
Förövrigt kan man ju undra vilken drog snubben går på som kom på idén till denna teasern... Men den var helt klart fräck!
Ja jag vet att jag är bäst!
Call of Cashcow.
De skulle ha stannat efter första spelet för uppföljarna blir sämre och sämre.
Med tanke på att de spenderar 2 år på varje spel skulle jag inte kalla det mjölkning någonstans, de rushar inte ut spelen det är folk som inte fattar att det är två företag som gör cod spelen parallellt.
Håller med annars Cod2 was seh best tho!
11.10.09 det måste väl vara 11 oktober ? :S eller whatever.. fattade inte meningen med den trailern.. :S ge oss spelet direkt istället
Det är 10 november. De har annan ordning på siffrorna på andra sidan Atlanten.
När vi skriver 10 mars 1979 skriver de Mars 10 1979.
så fort man fick reda på att treyarch skulle göra world at war sa de väll också att infinityward knåpade på ett Modern warfare till.
bra att "the masses" vet om att det kommer nu i alla fall .
tycker trailern var ganska unik . om ni har skarp syn så kommer ni upptäcka perks och lite annat . vid 1:07 t.ex
Antar det är för mycket att hoppas på att dom minskar på respawnade fiender som har samma ai som zombies... Man tappar liksom lite av inlevelsen när man skjutit en soldat på exakt samma plats med samma vapen 15 gånger i rad...
hoppas mer på att dom inte trycker på att man måste vara den som leder konstant, första uppdraget var så skönt just för att man verkligen fick känna sig som man var bland riktiga elit soldater. sen gick det downhill, dom var mer i vägen än till nytta.
Dessa två saker hör iofs ihop, enligt mig. Båda är saker som få skulle tolerera i andra spel.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Btw jag uplyssa det man hör rösten säga i slutet är "revoulution är omöjlig utan revolt situation" och självklart är det serbier som framställer ryssar som onda igen ^^ när får man spela rysk elit spetznaz och massakera usa eller nått ?
I got an offer you cant refuse!
Väldigt tråkig och meningslös teaser.
Hoppas detta spelet går ut på mer än att hålla in "framåt"-knappen och dutta på "skjut"-knappen. Det förra Modern Warfare var ju inte mycket till "spel" i min värld. Som sagt så hoppas jag även på lite AI också, istället för konstant spawnande.