The Hunter - nu för alla

Robot
Medlem
The Hunter - nu för alla

Najs! Skönt att inte behöva vänta en halv evighet på en betanyckel Ska genast testas!

Edit:
Nåja... ska testas lite senare... när jag inte får meddelandet "Server Capacity Full" längre.....

Medlem

Synd att deras server är överbelastad, kan inte logga in pga av detta

Medlem

Kass spel. Avalanche Studios är sämst.

Medlem

Dåligt att man inte ens kan logga in på deras hemsida pga överbelastning.

Medlem

grymt, tråkigt dock att det inte går att logga in då servern går på högvarv:/

Medlem

Fjuck! "Server capacity full"

Medlem

Och inte har de nåt kö-system i stil med quakelive heller... nåja, man kommer väl in förr eller senare.

Edit: Det blev tydligen "förr". Kom in nu

Medlem

Argh, "Server Capacity Full". Får vänta tills människor har reggat klart antar jag. >/

Medlem
Medlem

I'm sorry to say that we had to bring theHunter.com down for maintenance for a while as our user numbers were way beyond what we anticipated.
Please bear with us and try again later or tomorrow, when we hope to have things sorted out for you.
Meantime you may receive a 'Server At Capacity' message.
Again, we are working very hard to increase server capacity in response to the the high demand.

Many thanks
Andy Norman

För er som inte har beta regg så är det officiellt nyligen


signatur

The King is Back

Medlem

Roligt spel

Funkar även väldigt bra på max settings i 1680x1050

[ia=12399]
[ia=12398]


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Val av utseende på sin karaktär var ganska underligt Och då lägger jag fram det ganska subtilt, jag tror folk fattar vitsen.

Medlem

har lyckats logga in men får vänta på att nerladdningen ska bli klar, om ca 43 dagar.

Medlem

Nice, ska ladda ner imorgon! Ser fram emot det här=)

Medlem

Nedladdningen tuffar på i otroliga 12kb/s efter 20minuter, finns det något alternativt sätt att få ner spelet på?

Medlem

känns lite jobbigt att varje gång fz får en ny nyhet så är det redan försent :S

Medlem

Det är ganska bra. Jag var en av dom första som fick tag i en betanyckel. Synd att det inte finns älg än.


signatur

lootskin@hotmail.com

Jag hann nog registrera mig innan nyheten kom till de flesta, men nerladdningen stannade vid 90%:P laddar 0.1kb/sek, ska bli kul att testa spelet iaf när det e klart ;D

Medlem

Nu har jag iaf fått ner hela och installerat! Nu ska det jagas!

Medlem

Så, då var man inne och tankar, 22:42. Bara så ni vet


signatur

living let die

Medlem

Jag med, 22:49 (: Efter lite spammande kom jag in, och laddar nu i ungefär 500-1000 kb/s, helt klart godkänt. Men jag undrar varför inte fler använder bitt-torrent teknik, ser bara fördelar med de... (detta kanske använder de, men rent generellt?)

Medlem
Skrivet av Moparperformance:

Jag hann nog registrera mig innan nyheten kom till de flesta, men nerladdningen stannade vid 90%:P laddar 0.1kb/sek, ska bli kul att testa spelet iaf när det e klart ;D

Känns lite som jag har samma problem, första procenten gick i cirka 600-700 kb/s... med eta på 10 minuter... sen föll den som en sten till runt 1-6 kb/s...

Medlem

Någon som fått hem klienten som kan hosta en bättre mirror? Jag slänger upp en när jag tankat hem, ligger på 70% nu.

Medlem

Sitter i och för sig kl 23.00 på natten men jag har haft en stabil hastighet mellan 200-400 KiB/s hela tiden Lucky me!

Medlem

Har legat runt 5-15kb/s och nu sitter jag komplett fast på 0. Kul.

Medlem
Skrivet av Dödsapan:

Kass spel. Avalanche Studios är sämst.

Har du inget vettigt att säga så kan du väll hålla dig borta från allt och alla.

Night Hawk, vad är det för rigg du sitter på?=)

Medlem

Efter en SNABB förstablick så kan jag säga att grafiken inte alls är så imponerande som den såg ut på alla videos. Dock är väl det inte så relevant i sådana här spel, men iaf en bonus som lockade mig mest Ska ge det en ärlig chans imorgon.

Medlem

Ska nog testa detta. Har inget bättre för mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAA
Tror FZ.se har satt igång en folkstorm bland oss läsare.
Blir att installera imorgon och spela loss, är ju ändå arbetslös så..

Skriv svar