"F.E.A.R.-expansioner tog kål på en del fans"

Medlem
"F.E.A.R.-expansioner tog kål på en del fans"

Fint


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser framemot F.E.A.R 2.
Första var bra, medans alla "expanions" verkligen var dåliga..

Medlem

Tusan! Jag som genomled Extraction Point i höstas bara för att inte missa något av storyn inför 2'an Aja, så hemsk var den inte, men det är mer eller mindre förträngt nu ändå.

Längtar till den officella uppföljaren iaf!

Medlem

Köpte den första expansionen... kan inte säga att det var dåligt men originalet var bättre. Störtskönt spel både i SP och MP.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra att de utvecklar till plattformarna parallelt, så vi slipper dåliga portningar. Hurra!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag måste ju faktiskt säga att fear var ett riktigt kul och bra spel i genren. Fanns inget som gick upp imot att man kunde gå karatekid-on-their-asses + att nita upp fienden mot väggen med stora pålar (ja painkiller har det också, men inte samma skräck imo.).

Ser fram imot en 2:a

Medlem

Extraction point > FEAR > Vad som helst > Perseus Mandate

Medlem

Extraction Point var inte så pjåkigt i mina ögon, men den där Mandate såg riktigt dålig ut.

Medlem

Spelar fortarande FEAR combat på nätet, mycket underhållande har ni inte provat det finns det att ladda ner gratis.

Längtar otroligt mycket på 2:an!!!!!

Medlem

Ehm? Det kommer en PC version....Eller hur?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ehm? Det kommer en PC version....Eller hur?

Japp.

Medlem

1an = Skönaste shotgun sedan DOOM1 !


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Katana:

Extraction point > FEAR > Vad som helst > Perseus Mandate

Alla FPS spel som någånsin har gjorts > Daikatana > Fear

I min åsikt alltså


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

1:an var väll det enda spelet som jag fått riktiga kalla kårar och stå päls av rädsla...och det är väll bra va:) för man vill ju bli skrämd fast igentligen inte hehe. Vet att jag drog mig många gånger för att spela bara för att det var så läbbigt , lirade nåt annat istället:P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av LeaD:

att nita upp fienden mot väggen med stora pålar (ja painkiller har det också, men inte samma skräck imo.)

Half life 2 också:P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Remus:

Ehm? Det kommer en PC version....Eller hur?

"Matthews säger att Monolith själva står för Xbox 360- och Playstation 3-versionerna den här gången, och att alla tre utvecklas parallellt"
Borde vara ganska uppenbart vilken den tredje versionen är.

Medlem

Vem spelar FEAR p.g.a. storyn? Den e helt hopplös även i FEAR 1.

Medlem

Perseus Mandate är underskattat, jag tyckte att det var riktigt underhållande. Inte lika skrämmande som originalet, men fortfarande ett riktigt bra actionspel.

F.E.A.R. serien är alltid lika välkommen för mig, ettan ver extremt bra. Jag kommer nog aldrig att glömma hösten 2005 när jag livrädd satt och spelade genom singleplayerdelen. Helt underbart.

Medlem

Tyckte FEAR var kul att spela men väldig svår. Roligt att Multiplayer på PC fortfarande hyser massa spelare.


signatur

Det var detta...

Medlem

1:an var skit bra. Längtar som fan till 2:an

1
Skriv svar