FZ:s skattjakt - dag 2

Robot
Inaktiv
FZ:s skattjakt - dag 2

Ha det så kul gubbar

Medlem

Wheey , nu verkar mitt konto funka , om det nu var så att det inte funkade igår , kunde haft extrem otur bara.

Inaktiv

nu verkar allt funka perfect, så nu börjar ett 17 timmars race.

Medlem

När är det tävlingen avslutas? 12 inatt?

Inaktiv
Skrivet av Tjim:

När är det tävlingen avslutas? 12 inatt?

korrekt.

Medlem

Lycka till alla ni som bestämmer er för att tävla


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Nu dyker det upp symboler hela tiden, synd att jag inte kan har tid till att ta dom bara

Medlem

Vad i? Råkade skriva fel på en symbol och nu hittar jag inga alls ?? :S

Medlem

Det gick snabbt, alla symboler är redan slut. Kommer det fler för idag?

Inaktiv
Skrivet av Ymer:

Det gick snabbt, alla symboler är redan slut. Kommer det fler för idag?

Ja, dom fylls på med ojämna mellanrum under dagen.

Inaktiv

Vad var det som hände med tävlingen förra veckan? Det var inte samma regler då va? Vad det någon som vann nått?

Inaktiv

Ni som tävlar. Jag undrar hur många poöng ni har?

Inaktiv
Skrivet av scodriem:

Ni som tävlar. Jag undrar hur många poöng ni har?

91 poäng för tillfället 8)

Medlem
Inaktiv

irriterande att man bara kan se andras poäng när man själv fått poäng.

Inaktiv

Skulle inte förvåna mig om Exeresion tar hem alla top1 priser

Då sitter han med DS, Wii, 360, Ps3 och TV + 2500 kronor från Mediamarkt och 5 möss + 3 års premunation på PCgammer eller Super Play.

Roooligt

Lycka till iaf.

Inaktiv

hehe ok, jag tror inte jag kan hinna ikapp er, har 0 poöng och jag börjar skolan snart. Men som tur så har vi ingen normal skoldag så jag kommer dra upp till min kompis på rasterna och samla lite Men jag tror det är meningslöst, värt ett försök..

Medlem
Skrivet av showerguy:

Skulle inte förvåna mig om Exeresion tar hem alla top1 priser

Då sitter han med DS, Wii, 360, Ps3 och TV + 2500 kronor från Mediamarkt och 5 möss + 3 års premunation på PCgammer eller Super Play.

Roooligt

Lycka till iaf.

Tyvärr kan man bara vinna första priset en gång. Och han förbrukade sin första vinst på Nintendo DS.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Tyvärr kan man bara vinna första priset en gång. Och han förbrukade sin första vinst på Nintendo DS.

Jag citerar Tompa i en annan tråd

Skrivet av Tompa:

Det går utmärkt att vinna flera dagar i rad, ja. Men då bör man ligga i - endast förstapriserna varierar.

Inaktiv
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av showerguy:

Skulle inte förvåna mig om Exeresion tar hem alla top1 priser

Då sitter han med DS, Wii, 360, Ps3 och TV + 2500 kronor från Mediamarkt och 5 möss + 3 års premunation på PCgammer eller Super Play.

Roooligt

Lycka till iaf.

Tyvärr kan man bara vinna första priset en gång. Och han förbrukade sin första vinst på Nintendo DS.

Nej, han kan fortfarande vinna eftersom dessa priser är uppdelade i små delar så går det att vinna alla om man känner för det (40"tummare here I come)

Medlem

Okej, förra veckans tävling var det så, trodde dom hade med det i denna tävling med. Då blir det att sitta här varje dag

Inaktiv

Det är bara Polly som inte får vinna något

Medlem
Skrivet av annexis:

Det är bara Polly som inte får vinna något

han får väll vinna andra o tredje pris den här veckan.

Medlem

det gick snabbt...

Jee
Medlem

Baah. Kom inte upp några poäng för mig förrän det bara var tio kvar eller något sånt. :/
Aja lite små kul att sitta och klicka. Fast med tanke på motståndet så lär jag ju tröttna efter ett tag.


signatur

Eller inte?

Medlem

Dom här skattjakt tävlingarna är gjorda för kidsen som har jul-lov och kan vara hemma.

Medlem
Skrivet av Ymer:

Dom här skattjakt tävlingarna är gjorda för kidsen som har jul-lov och kan vara hemma.

kör på helgen då, då kan du sälja tvn du vinner och köpa en nintendo ds eller wii om du är intresserad av priserna som går under vardagarna.

Jee
Medlem

Jag fattar inte riktigt hur detta funkar. Jag tryckte på säkert 50 sidor när det skulle finnas symboler men hittade inte en enda. :S
Jag rensade cache och kakor men det funkade ändå inte. Någon som vet om jag gör något fel? Eller har jag bara otur?


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag började för 50 minuter sen och är på en ärofull tiondeplats:D Hinner jag äta frukost tro?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Skriv svar