Fjortis poäng! Vad fick du?

Medlem

Du är: 5.4% fjortis

Inaktiv

Du är: 30.2% fjortis
haha XD.

Medlem

Du är: 17.5% fjortis

Lite emotsägande eftersom mina vuxenpoäng ser ut så här:
Namn: huxflux
Datum: 2007-05-17
Ålder: 28
Vuxenpoäng: 22.3
Uppskattad ålder : 42

men visst har jag en barnslig sida, finns inget roligare än att skrika ut BAJJJSS!

signatur

thank you, come again

QRT
Medlem

5.5% - ganska väntat.

Medlem

Du är: 8.4% fjortis

Medlem
Medlem

22.3% FUCK!!!

Medlem

Du är: 7.3% fjortis
najs

Medlem

15% o_O.. jag måste nog ta och duscha.. känner mig smutsig

Medlem

Lixom bah hallao, 15.7% prozzent, shit bah, ztämmer ju inte typ inte typiz *puzzar*

signatur

What seems to be the officer problem?

Inaktiv

Du är: 19.3% fjortis

Fan också... Jag som iaf hoppades på över 50%

( Du har negativt vuxenpoäng. Är du väldigt ung är det inget att oroa sig för. Är du äldre än 10 år så kanske det är dags att växa upp lite. )

Medlem

Hittade denna texten om fjortisar:

Citat:

Fjortisen (homo sapien fjorticus)

Är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även sybillagrillar, i stora gäng.

Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ-befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga parningsläten. Ofta i form av svordomar så som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen.

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Du är: 6% fjortis
..förmodligen för att jag råkar ha Theme Hospital-musik på mobilen.

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hittade denna texten om fjortisar:

Citat:

Fjortisen (homo sapien fjorticus)

Är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även sybillagrillar, i stora gäng.

Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ-befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga parningsläten. Ofta i form av svordomar så som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen.

Haha, den var rolig.:)

Medlem

"Du är: 13.8% fjortis"

signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar