Call of Duty-betan hos FZ

Medlem

NAJZ!!!

signatur

B lup

Medlem
Skrivet av b0ne:

Sådär nu har man CD-Key, dock så buggade sidan där man skriver in adresser osv för mig, så jag fick hoppa över den lite snyggt ;).

Jassoo? Hoppade hur? den sidan buggar massor för mig med :/

Inaktiv

Det är ingen som råkar ha en xbox-key och vill byta mot en pc-key?

Inaktiv

Seriöst!! xD någon som kan printsceena från sin profil som jag ser vart man ser sin key? har kollat genom hela inloggningssidan nu och jag har fortfarande itne hittatt den och då har jag ändå reggat mig :S

mvh Tenggren

Medlem

testat det nu, exakt som cod4 fast ww2 ofc. inget nytt... perks/vapen allt finns där, samma grafik, samma effekter...

En aning tråkigt faktiskt... hoppas mer på singelplayer.

Medlem

Jag har kört ett tag.. och jag är då inte det minsta imponerad :/ Får återgå till DoD:S for now.

Medlem

tog min från fileplanet tidigare gick i nästan 1mbit/s

Inaktiv

omg? var på 5 av 52....sen kom jag på att jag måste vara inloggad för snabbare dl..då hamna jag längst bak igen

Medlem

asso jag får damp jag får ingen key snälla någon som har en över? jag har väntat typ 2 timmar nu

Inaktiv

Nice, längtat länge efter CoD5 betan Ska bli kul att testa

Medlem

Varför gjorde de inte bara ett CoD4 i WW2 miljö, de har misslyckats med allt i detta känns det som.
Ljudet är mycket sämre än fyran och grafiken känns också sämre.

Suck Treyarch har misslyckats igen...

Medlem
Skrivet av Lambo:

Varför gjorde de inte bara ett CoD4 i WW2 miljö, de har misslyckats med allt i detta känns det som.
Ljudet är mycket sämre än fyran och grafiken känns också sämre.

Suck Treyarch har misslyckats igen...

Alla har olika smak antar jag - jag håller inte med dig det minsta.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tenggren:

Seriöst!! xD någon som kan printsceena från sin profil som jag ser vart man ser sin key? har kollat genom hela inloggningssidan nu och jag har fortfarande itne hittatt den och då har jag ändå reggat mig :S

mvh Tenggren

Mm, helt jävla stört. Fixade det men punkbuster-jävulet funkade så jag testa och installera om, o så hittar jag inte key-jäeln. Har fårr typ 3 st nu men dom bara försvinner.

signatur

B lup

Inaktiv

Kan någon vara snäll och hjälpa mig?

Har registrerat mig på sidan och allt.
Men vart kommer meddelandet? Ni säger i account/profile tabben.
Men ser jag bara min personliga info..

Där är en inbox/friends tab också.. Är det där jag får det eller?

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Trevligt nu är det installerat och klart.

Enda problemet är att jag bara får felmeddelande så fort jag försöker starta CoD. Får upp "unhandled exception caught".

Kan det vara vista x64 som spökar?

Samma här, fast har dock 32 bit.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Mahlberg:

Enda problemet är att jag bara får felmeddelande så fort jag försöker starta CoD. Får upp "unhandled exception caught".

Samma här, fast har dock 32 bit.

Jag får det error meddelandet med XP.

Medlem

Mög får "Could not Authenticate server" när jag ska connecta...

Medlem

nu börjar jag bli smått gálén, jag kan inte hitta min key någonstans, varken i mailen eller på min account-sida.

är de bara jag som är blind eller buggar sidan?

signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Avstängd

Nyckel kirrad! Hoppas nästan att spelet är dåligt, så jag slipper bry mig om att köpa.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Jag fick samma problem med Windows XP, så tvekar att det är x64 som spökar

Medlem

Från readmen
"V. KNOWN ISSUES

---------------

DIRECTX CRASH AT LAUNCH

If you encounter the following error: "This application has failed to start because d3dx9_34.dll was not found. Re-installing the application may fix the problem." Try installing the latest version of DirectX 9.0c (found on www.microsoft.com)

CRASH WITH REALTEK ONBOARD SOUND CARDS

Users with Realtek(TM) onboard sound cards and Windows(R) Vista will need to use Microsoft Audio Drivers 6.0, which can be found at www.microsoft.com

CRASH WITH SIGMATEL ONBOARD SOUND CARDS

There are issues with running the MPB and using Sigmatel(R) onboard sound cards. If you are experiencing this issue, and you are running the MPB from the primary partition, then you will need to install all Windows(R) Vista updates, and the latest Sigmatel drivers from www.dell.com.

If you are running the MPB from a secondary partition, then follow the above instructions, in addition to downloading the latest BIOS from your motherboard manufacturer.

PUNKBUSTER AND INSTALLATION

When installing COD:WaW MPB, the user has the option to install Punkbuster(TM). If the user chooses not to install Punkbuster(TM) during the MPB installation, but wishes to install it after the MPB is installed, then they will need to uninstall the MPB, and reinstall it, choosing to then install Punkbuster(TM).

Another option is to install the standalone installer for Punkbuster(TM). For Windows(R) XP, Windows(R) XP 64, and Windows(R) Vista Ultimate users, install the PBSETUP utility which can be found at http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php.

For Windows(R) Vista Ultimate 64, Windows(R) Vista Home Premium, and Windows(R) Vista Business users, install the PBSETUP and PBSVC utility which can be found at www.evenbalance.com

ISSUES WITH NETGEAR WGR614v5 ROUTERS

Due to an issue with this hardware revision of the router, players will be unable to host a game using the Netgear WGR614v5 router. Players will, however, still be able to join a game, as long as the proper ports have been forwarded

WINDOWS(R) VISTA USER ACCOUNT CONTROL

For Windows(R) Vista Ultimate 64, Windows(R) Vista Home Premium, and Windows(R) Vista Business users , if ?User Account Control? is set to on, Punkbuster(TM) will not function correctly when hosting a server. Please run the program as Administrator when attempting to host a PunkBuster server to ensure full functionality.

Using a Windows(R) Vista profile with no admin rights when ?User Account Control? is on will prohibit you from changing the key code via the Options menu. Please run the program as Administrator when attempting change the Key Code to ensure that the change is properly updated.

PUNKBUSTER

If you do not choose to install Punkbuster when installing the MPB, but want to later, you will need to uninstall the MPB and reinstall it. Alternatively, install the PBSETUP utility which can be found at http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php. "

Kanske kan hjälpa någon att fastställa vad problemet är.

För mig verkar det vara Realtek som strular, har letat som en idiot på microsofts hemsida utan att hitta rätta fil.

Medlem

SVENSK BETASERVER: 91.126.97.47:28962

Hostad av CallofDuty.se-

Ses online!

Medlem

An unexpected error occurred , får detta när ja försöker logga in på cod sidan :S

Medlem

var det någon som hade en extra nyckel ?

Medlem

De lilla jag prova så tyckte jag de sög, spelade på banan Castle, dra på trissor vilken ful grafik. Ändå har jag maxat, ser snyggare ut på filmerna.

Medlem

Ingen nyskapande grafik men ful sträcker jag mig inte till. Ganska kul att lira, blir nog roligare med ett par polare. Starta FZCOD kanske? : )

Medlem

Jag väntar på demot.

Medlem

Känns som en cod4 mod, kul att fraga lite newbies annars vare inge vidare. Hoppas singelplayern är bra

Medlem

Jag får error så fort jag försöker connecta till deras server (logga in med accountet).
Detta gör så att jag inte kan komma åt några servrar eftersom jag då sätts i offline mode :S Nån mer med samma problem?

Medlem

hundarna var lite jobbiga

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skriv svar