Call of Duty 5 - FZ delar ut betanycklar

Inaktiv
Skrivet av Recray:
Skrivet av Shrudder:

Fick veta av Xphome att det har registrerats runt 200 nya medlemmar idag!

Insane x)

Och 150 av dom fick säkert en beta :/

Medlem

När slutar betan?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

började tanka för ungefär 20 minuter sedan.. är på 53% >_< ugah va segt

Medlem
Skrivet av LillePutt:

När slutar betan?

Några veckor tror jag jag läste nånstans

Inaktiv

11 november slutar den.

Medlem

Tack så mycket för nyckeln FZ!

Medlem

yees fick den jag med!!! Undertiden den laddas ner ska jag kolla morgonsoffa!!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av arowe17:

Först till kvarn stog det!!

Stod.

Och jag har inte sagt något om det. Min poäng är bara att jag tycker det är lite dåligt ur "ta vara på våra trogna kunder". Men det är säkert en bra reklamidé och jag hoppas några av de som reggade sig bara för att få en nyckel stannar kvar och visar sig vara riktigt trevliga typer... eum.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av JocheNSwe:

började tanka för ungefär 20 minuter sedan.. är på 53% >_< ugah va segt

Tycker du det är segt? Ja börja för ca en timme sen och ligger på 24%..

Inaktiv

Tack för nyckel FZ, mycket uppskattat. 79% nedladdat hittills.

Medlem

Nä.

Detta var ingen hit.

Grafiken är ju så jävla nerskruvad, det känns som man spelar ett gammalt Xbox spel. Lite småkul att man kan attackera det andra laget med schäferhundar...

Jag hoppas verkligen inte att detta är allt vad grafikmotorn kan prestera, och att dom har skruvat ner grafiken bara för undvika lagg på servers och dylikt.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Hoppas CoD grabbarna har tagit med fördröjning av kulbanan när man skjuter denna gång, lite mer realism är vad man hoppats på. Och tanks, flyg och båtar... då blir det en förhandsbokning på en gång.

Medlem

Tackar för nyckeln. Var nära att missa det. Rusade ut från gymmet när jag kikade på klockan på väggen med telefonen i högsta hugget för att få åtminstone Edge-täckning 19:58, och det gick.

Medlem

suck jag glömde bort tiden.. någon som inte har xbox eller inte använder sin nyckel kan väll skicka den till mig så är jag oerhört tacksam..

rickard@aland.net

Medlem

asså vafan, ja ladda ner. gick så nå helvete, lämna boxen sen näör ja kicka stod det Download has been stopped sen nu kan jag inte återuppta skiten, står att ja skriver in fel kod men dubbelkollat flera flera ggr


signatur

FUBAR

Medlem

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde skänka en kod till mig. Som vanligt så var jag ute under just den tiden FZ bestämmer sig att ha nyckelutdelning. -.-


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

spelet var då inte särskilt roligt. Skiten får mig bara att vilja spela red orchestra...

Medlem

Perfekt med ledighet imorrn och allt, blir cod5 hela dagen!

Inaktiv

Hej, jag kan göra mer än bara att buga och tacka. Kanske du vill låna ett steamkonto, med crysis, teamfortress 2, crysis warhead, stalker clear sky. Osv ! Tack i förhand!

Inaktiv

Bah, fick åka och hämta syster vid 20.00 och när man kommer hem är dom så klart slut

Inaktiv

jag fick en nyckel!! men sen när jag skrev in koden så stod det att den var fel.....jag kollade flera gånger så koden stämde..vad ska man göra?

Medlem
Inaktiv

Fick en nyckel, tack FZ.

Medlem
Skrivet av Magellan:

jag fick en nyckel!! men sen när jag skrev in koden så stod det att den var fel.....jag kollade flera gånger så koden stämde..vad ska man göra?

Skrivet av Zerostream:

Fick en nyckel, tack FZ.

Jag vilar min väska.
Nu ska jag sluta lipa. Godnatt och ha det så kul med COD5.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ni som inte fick en kod missar inget iaf. Känns som en kass kopia tilll COD4. Jag tänker inte köpa det men ta upp COD4-spelandet igen ^^

Medlem

Njae, blev mer sugen på att spela COD4 igen. Gillade inte detta sådär jättemycket tyvärr. Tillbaka i tiden när COD4 hade så grymma miljöer var fel. Men men, smaken är som baken.

Medlem

Fick höra att betan av CoD5 inte var så kul och att det var för likt CoD4, inte värt att betala för guld då tycker jag så jag ger bort min nyckel.

Den 3:e personen som skickar ett PM till mig får min nyckel. Lycka till ;).

---

Vinnare utsedd.

Medlem

Ngn mer som vill ha en nyckel?

Anmälde mig till betan (stod INGET om 360 eller pc) och jag äger ingen 360 så...

Fick hem en nyckel via CoDHQ...

Första pm:et får den.

Medlem

kom inte åt fz ens från kl 20 var det helt dött typ 15 minuter sen vad alla nycklar slut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag jagar en beta nyckel till pc men fick en xbox nyckel på CodHQ

PM:a om nån vill ha den.....

EDIT: Nyckeln finns inte kvar


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Skriv svar