Elder Scrolls Online – se första filmen

Robot
Elder Scrolls Online – se första filmen

En första teaser som gör det den ska – frestar om att få veta mer.

#the-elder-scrolls-online, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Elder Scrolls Online – se första filmen

Den sa inte särskilt mycket


signatur

Everybody needs help.

Fortfarande inget gameplay! Visa mig gameplay in motion.
Dessa typer av trailers ger ingen rättvisa varken till spelet eller kritikerna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag kommer nog spela det.

Medlem

Första teasern till skyrim var ju liknande

Men vet inte vad jag känner för spelet. Blandade känslor. Jag tror att Innerst inne, vill vi att det ska lyckas!

Medlem

Skönt att det är ett separat gäng som gör detta spel så Bethesda kan fortsätta med sina SP-spel ostörda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"You're playing the game in third-person, and its combat centres around hotbars activating skills. Your attacks have cooldowns. In clear terms, that means no real-time combat. It is literally explained as using "World of Warcraft mechanics"

Med de orden dog intresset för det här spelet i min värld. Det enda Elder Scrolls med detta spel verkar hittills vara texturerna. Hoppas att jag har fel, men för stunden; Nej tack!

Källa:
http://kotaku.com/5907598/first-elder-scrolls-online--details...

Medlem

OMG ITS DUMBLEDORE!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Usch. Generic fantasy MMO.
Elder Scrolls har väl alltid varit en "enslig upplevelse"? Jag kunde tänka mig att spela Oblivion och Skyrim med 4-5 andra spelare, typ som Diablo och inte med en massa tolvåringar och 40 skills på en hotbar.

Men det är ju fullt förståeligt, från en annan vinkel. De vill ju också ha pengar. De gör som Bioware och gör vardagsmat av gourmet.

Medlem

FOS ROH DAH ..!!!!

Medlem

Bah, borde blivit ett co-op istället. Av de tidigare bilderna att döma så känns det lagomt "icket-elder scrolls" so far.. ;<


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Hade verkligen hoppats på att detta skulle bli något men med ett stridssystem som det i WoW, inget first person view och med SWTOR-motorn kan detta inte bli annat än skit... tyvär.

Medlem
Skrivet av Vippe:

"You're playing the game in third-person, and its combat centres around hotbars activating skills. Your attacks have cooldowns. In clear terms, that means no real-time combat. It is literally explained as using "World of Warcraft mechanics"

Med de orden dog intresset för det här spelet i min värld. Det enda Elder Scrolls med detta spel verkar hittills vara texturerna. Hoppas att jag har fel, men för stunden; Nej tack!

Källa:
http://kotaku.com/5907598/first-elder-scrolls-online--details...

Genast gick intresset upp för mig om detta spel


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

vem vet det kanske kan bli ett bra MMO

Skrivet av ZZaiBoT2011:

vem vet det kanske kan bli ett bra MMO

Fus Ro Va??

Ja det kan bli ett bra MMO, vi får vänta och se.
Men jag vägrar för egen del kalla det Elder Scrolls. Kalla mig gärna va ni vill, men så känns det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

vem vet det kanske kan bli ett bra MMO

Fus Ro Va??

Ja det kan bli ett bra MMO, vi får vänta och se.
Men jag vägrar för egen del kalla det Elder Scrolls. Kalla mig gärna va ni vill, men så känns det.

Du som reser i tiden borde veta hur detta spel är

Medlem

3rd person, I'm out!

Medlem

Detta kommer bli ett riktigt misslyckande.

Medlem

Blir det en wow-clone så är det riktigt illa,även om de väljer en tredjepersonsvy istället för en isometrisk. Allt med cooldowns går bort...

Näfan, ett Elder Scrolls med ett rejält coop, typ Diablo skulle jag vara beredd att paya för. Inget annat. Annars tycker jag SP är optimalt för mig.

Medlem
Skrivet av Vippe:

"You&#039;re playing the game in third-person, and its combat centres around hotbars activating skills. Your attacks have cooldowns. In clear terms, that means no real-time combat. It is literally explained as using "World of Warcraft mechanics"

Med de orden dog intresset för det här spelet i min värld. Det enda Elder Scrolls med detta spel verkar hittills vara texturerna. Hoppas att jag har fel, men för stunden; Nej tack!

Källa:
http://kotaku.com/5907598/first-elder-scrolls-online--details...

Och där försvann mitt intresse också.

Medlem

Måste fråga er som inte gillar iden med att attacker osv har cooldowns, hur vill ni det ska funka?

Medlem
Skrivet av bavver:

Måste fråga er som inte gillar iden med att attacker osv har cooldowns, hur vill ni det ska funka?

Venne riktigt, inte så förtjust i alla generiska mmo-spel. Har ju i princip sett likadant ut när det kommer till combat sen, ja inte fan vet jag, Everquest? Lineage? Vilket kom först? Jag spelar själv Eve Online nu och har spelat det i över sex år nu. Tror aldrig det kommer komma ett mmo som tilltalar mig mer. Håller ett öga öppet för Planetside 2 just nu dock, sen kollar jag lite på GW2, om de lyckas få bort allt grindande, som de säger att det inte ska finnas något av dessutom, så kanske det blir intressant. Dock är jag ytterst tveksam till att det inte blir några stunder där man står och slaktar björnar i timtal för att ta nästa level, eller rycker ut 20 björntänder som dropar av var fjärde björn... Har aldrig orkat ta maxlevel i något mmo jag spelat pga grind, får la se om GW2 blir annorlunda. Tar det dock 20 dagar speltid för att ta maxlevel så ska det mycket till för att jag ska orka slita mig igenom det.

Medlem
Skrivet av bavver:

Måste fråga er som inte gillar iden med att attacker osv har cooldowns, hur vill ni det ska funka?

Det är inte det Elder scrolls som fans är vana med och älskar. First person real time combat som kräver precision, reflexer och placering i striden.

Med hero engines(och de flesta mmos) stridssystem är det stats som evade, hit etc som kalkylera hur striden ska gå. Enda som ger player skills är när du ska använda dina CCs.

Det är INTE Elder scrolls!

Jag bryr mig mindre om detta MMO då Singe player spelen har ett annat developer team och dom fortsätter sina Single player delar.

Gen
Medlem

Skön powernap jag fick

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av bavver:

Måste fråga er som inte gillar iden med att attacker osv har cooldowns, hur vill ni det ska funka?

Det är inte det Elder scrolls som fans är vana med och älskar. First person real time combat som kräver precision, reflexer och placering i striden.

Med hero engines(och de flesta mmos) stridssystem är det stats som evade, hit etc som kalkylera hur striden ska gå. Enda som ger player skills är när du ska använda dina CCs.

Det är INTE Elder scrolls!.

Um... spelat Morrowind?

1
Skriv svar