Mario Kart 8 – kör som Link på nya banor

Robot
Mario Kart 8 – kör som Link på nya banor
Medlem
Mario Kart 8 – kör som Link på nya banor

Blir nog ett köp, fler banor är ju kul och som Zelda-fan är ju Link en bra bonus

Medlem

Kändes lite onödigt att visa alla färger för Yoshi och Shy Guy när det fanns sex nya karaktärer att visa upp.

Medlem

Fler banor är alltid välkommet. Köpte precis bundle, kostade 120 spänn (40 spänn billigare än att köpa dom separat). Sparade en pizza tänkte jag säga, men det var väl 10 år sedan som en pizza kostade 40 spänn å mättade en hel familj

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kändes lite onödigt att visa alla färger för Yoshi och Shy Guy när det fanns sex nya karaktärer att visa upp.

Fast han kan ju inte visa de nya karaktärerna eftersom de inte är i spelet än... Läste du ens nyheten?
Anledningen till att de syns i listan är för att han köpt Bundle DLC 1 & 2.

Medlem
Skrivet av Trouler:
Skrivet av Bojkott:

Kändes lite onödigt att visa alla färger för Yoshi och Shy Guy när det fanns sex nya karaktärer att visa upp.

Fast han kan ju inte visa de nya karaktärerna eftersom de inte är i spelet än... Läste du ens nyheten?
Anledningen till att de syns i listan är för att han köpt Bundle DLC 1 & 2.

Äsch, vem orkar läsa när det finns ett klipp

Medlem

Bli säkert ett köp så småningom - alltid trevligt med lite nya banor. Bara jag får ordning på spelet då det låser sig i tid och otid, nån annan som haft problem med det? (har kollat runt lite men inte hittat nån lösning)

Medlem
Skrivet av panelkungen:

Bli säkert ett köp så småningom - alltid trevligt med lite nya banor. Bara jag får ordning på spelet då det låser sig i tid och otid, nån annan som haft problem med det? (har kollat runt lite men inte hittat nån lösning)

Aldrig hört.

Medlem

Jag håller tummarna för att de nu släpper en "riktigt" battle bana i stuk med "Block Plaza/Block Fort" vi behöver nått sådan för lite battels!

1
Skriv svar