Robot
Just Cause 3

Trots att vissa galenskaper skruvats upp till elva kräver vi mer av Just Cause 3 än bara mer av samma sak.

#avalanche-studios, #just-cause-3


Medlem
Just Cause 3

Tyckte personligen att Just Cause 2 var trevligt.... I några timmar. Till slut hade man sprängt explosiva oljeförråd, letat lådor och skjutit folk att det helt enkelt blev skittråkigt: Ingen utmaning, bara skjuta på samma exploderande saker, kriga med lite anländande regeringsstyrkor, sno en helikopter, krascha den in i en ny stad och upprepa. Tyckte helt enkelt att casual-gameplayet blev väldigt långtråkigt i längden. Synd!

Skrivet av Zelzahim:

Tyckte personligen att Just Cause 2 var trevligt.... I några timmar. Till slut hade man sprängt explosiva oljeförråd, letat lådor och skjutit folk att det helt enkelt blev skittråkigt: Ingen utmaning, bara skjuta på samma exploderande saker, kriga med lite anländande regeringsstyrkor, sno en helikopter, krascha den in i en ny stad och upprepa. Tyckte helt enkelt att casual-gameplayet blev väldigt långtråkigt i längden. Synd!

Jag håller med. Förstår inte hur man kan tycka det är kul i flera år i sträck. Men, vi tycker alla olika. Hoppas fansen får vad de har önskat, och mer därtill.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Redan en recension? Det va snabba bullar det

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Tyckte personligen att Just Cause 2 var trevligt.... I några timmar. Till slut hade man sprängt explosiva oljeförråd, letat lådor och skjutit folk att det helt enkelt blev skittråkigt: Ingen utmaning, bara skjuta på samma exploderande saker, kriga med lite anländande regeringsstyrkor, sno en helikopter, krascha den in i en ny stad och upprepa. Tyckte helt enkelt att casual-gameplayet blev väldigt långtråkigt i längden. Synd!

Jag instämmer. Det enda som skulle kunna få mig att spela det långsiktligt skulle vara om det fanns stöd för fler spelare i freeroam-läge.
Att spränga saker är bara kul en viss tid, men att spränga saker med en vän är ändlöst kul.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

JC2 är grymt bra, spelade genom det en gång och körde sen en massa slumpartad förstörelse lite då och då. Knasig b-filmstory och underbar förstörelse i en öppen sandboxvärld. Skönt med ett spel som inte måste innehålla en massa story och uppdrag för att vara kul.

Mycket bra kontroller också. Att flyga helikopter i JC2 var enormt skönt. Kunde flyga runt bara för flygandets skull.

Ser fram emot JC3, det verkar klart lovande. Enda minuset är väl att de inte lagt till coop eller multiplayer.

Medlem

Edit: Skitsamma


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

När jag såg den långa ingametrailern med allt man kunde göra, i går, så tänkte jag lite, det är ju mer eller mindre exakt samma som i tvåan och det blev fan lite trist efter ett tag. Det ser skitbra ut, verkligen, det gjorde tvåan med men att inte ha mer djup i spelet och campaign coop är fan skam på torra land.

Om det fortsätter så här så kommer JC4 att ha oändligt med ammo, man kan köra 3 bilar samtidigt i en värld större än hela jorden, fast bara i singleplayer.

Borde ha ett online som GTA, iaf som heistsen, så man kan göra stora saker tillsammans på olika platser liksom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Elva minuter blandat och kommenterat gameplay från E3 (offscreen).

1
Skriv svar