FZ:s läsare har avgjort vem som vann E3!

Avstängd
Skrivet av zevile:

Haha sant! Dock så har Playstation några av de bästa spelen jag någonsin spelat (God of war, last of us, MGS serien)
och jag misstänker att de har fler som jag inte hunnit spela ännu (Horizon zero dawn, bloodborne)
Men det beror ju på vad för spel man gillar också!

Jag är förtjust i racing, flygsim och FPS, så konsol har inget att komma med där.

Medlem

@zevile: Haha, poäng till dig. Ja, jag blev less och bidrog mest med gnäll. Men håller dock med mej själv i vad jag skrivit. ☺️

Medlem

The elder scrolls VI, (även om det var en glimt gjorde det att TES nörden i mig fällde rörda glädjetårar och jag skrek högljutt ÄNTLIGEN), och Cyberpunk är utan tvekan de spel som för mig var mest intressanta 😍🤗❤️

eld
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Förstår inte varför vissa har så svårt att förstå att Microsoft har mer än en plattform? Spelar du deras spel på Xbox eller PC så är du en del av deras ekosystem, använder du Windows likaså. De är ett lite större företag med bred arsenal av mjukvara och hårdvara. Det är väl inte negativt att fler kan spela spel? Men visst, "muh exclusives"-gänget är svåra att resonera med.

Varken steam, uplay, eller origin är microsofts plattformar, de tjänar endast pengar när folk köper spela via windows 10 store, det har varit deras mål helatiden.

Bra exclusives är hur man säljer sin plattform och där har microsoft haft ett antal snedsteg den senaste tiden.

Medlem

Det som slog mig på alla presskonferenser jag såg var närvaron av Svenska spelstudios och alla dessa triple AAA games de var involverade i.

12
Skriv svar