Battlefield - söker spelare

Medlem
Battlefield - söker spelare

Hej,

Casual gubbe.. menar gamer" +35 nĂ€stan 40, har haft speluppehĂ„ll lika lĂ€nge som the King Of Pop har legat i graven men hittade tillbaka till spelandet för snart 2 Ă„r sedan nĂ€r jag köpte en nygammal PS4a med gedigen backlogg! Pga uppehĂ„llet har jag aldrig riktigt spelat Battlefield men köpte precis min första gaming PC och upptĂ€ckte dĂ„ det ni redan vet.. Battlefield Ă€r ju grymt!! SĂ„ har uppgraderat skĂ€rmen, fixat mic och Ă€r game men saknar nĂ„gon att spela med đŸ€Ł. Skulle vara otroligt roligt att spela tillsammans med nĂ„gra av er andra kusar hĂ€r pĂ„ FZ! Höjer dock varningens finger! Som gammal konsolrĂ€v Ă€r jag ovan med mus och tangentbord och behöver tid att trĂ€na! Spelar BF5 just nu och kommer snart ge mig pĂ„ BF4 som uppvĂ€rmning inför Battlefield 2042. NĂ„gon som vill spela med mig? 😃
GĂ„r under namnet: Rhymst

Medlem

Hej!

Spelar vÀldigt mycket BF4 just nu och letar gÀrna efter fler att spela med!
LÀgg gÀrna till SpeedyIsmo

Medlem

35+ hÀr med, har precis plockat upp BF4 igen sedan jag spelade det sist 2013 för att roa mig lite inför kommande bf slÀpp

Medlem
Skrivet av Ismo:

Hej!

Spelar vÀldigt mycket BF4 just nu och letar gÀrna efter fler att spela med!
LÀgg gÀrna till SpeedyIsmo

Hur Àr BF4 nu för tiden? Mycket bra teamplay/squadarbete? Hörde att de va lsggot pÄ servrarna dÄ folk börjat plocka upp detta igen.

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Hur Àr BF4 nu för tiden? Mycket bra teamplay/squadarbete? Hörde att de va lsggot pÄ servrarna dÄ folk börjat plocka upp detta igen.

Beror vÀldigt mycket pÄ server, men matcherna jag har kört pÄ sistone har varit ganska jÀmna!
Teamplay upplever jag inte sĂ„ extremt mycket, men Battlefield har ju alltid varit ett spel som gĂ„r ha roligt minst lika mycket som i squad eller ensam 😁

Medlem

Har ocksÄ börjat hitta tillbaka senaste veckan och inser att jag saknat Battlefield rejÀlt. LÀgg gÀrna till sputnixz pÄ Origin sÄ kan vi lira nÄgon gÄng, lÀr inte spela under midsommarhelgen med absolut nÀsta vecka.

Medlem

Kör ocksÄ frÀmst "Hell let loose" tills BF2042 slÀpps.

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 16GB HyperX Predator 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- AOC CQ32G1 - BenQ XL2720Z -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

ELF
Medlem

ELFswe pÄ Origin. Bara att lÀgga till sÄ kan man vara med pÄ BF4.

Om inte DRM-skydd Àr till för att knÀckas, vad Àr det dÄ bra för? (GOG for president)

Geeks Gaming

JinxSwe pÄ origin. Kör mest Rush just nu men har inga problem att köra annat med.

Medlem

Fan va fin trĂ„d! Är ocksĂ„ över 30 men har inte uppdaterat datorn Ă€n pga denna komponentbrist. Är dock sjukt sugen pĂ„ BF2042 sĂ„ jag fĂ„r Ă„terkomma i trĂ„den nĂ€r det nĂ€rmar sig och dator förhoppningsvis Ă€r pĂ„ plats. Hoppas du hittar folk att lira med!

Medlem

Testade bf3 och bf4 nyligen. KĂ€ndes som en spring-simulator. Inge vidare

Medlem

Lirat sedan BF 1942. Dock la jag ner BF för ett par Är sedan. Nu med 2042 kommer man nog tillbaka.

Medlem

Har inte spelat BF sedan 3:an och saknar lite att röja. VÄgar inte hoppas pÄ nÄgot, utan kommer köra safe denna gÄng med EA Pro i 1 mÄnad och gillar jag det sÄ blir det köp

Who are you if im not me?

Medlem

Detta var ju trevligt, blir att installera igen. Kul! NÄgon speciell Discord ni sitter pÄ?

Medlem

35 Ärig BF1942 veteran hÀr, kanske inte spelar sÄ mycket Battlefield just nu men det hÀnder ibland och dÄ Àr det BF4 och BFV jag spelar

Bara lÀgga till Blackidus pÄ Origin

Medlem
GĂ€ng gubbar

Vi Àr ett gÀng gubbar i 50 Ärs Äldern som kommer att ta upp BF igen. Vi har kört COD en lÀngre tid, men vi har lÀngtat tillbaka till BF. Vi har Àven en discord kanal. Skicka ett PM mig om intresse finns.

oan
Medlem

Vi Àr ett gÀng som hÀnger pÄ Livs hörn pÄ Discord https://discord.gg/vNqmwADc och spelar lite av varje. Framförallt BFV för min egen del just nu. Kravlöst och trevlig ton. Alla Àr vÀlkomna

Medlem

Man kan plocka ner Vehicle shortcut gratis pÄ steam nu till BF4 för er som Ànnu inte lÄst upp allt...

https://store.steampowered.com/app/1315443/Battlefield_4_Vehi...

Medlem

Kul att sÄ mÄnga lirar och att det blev sÄ bra gehör! FZ:s medlemmar represent on the Battlefield Tack FZ för att ni pinnade trÄden sÄ att fler hittade hit Har spelat mitt första game i BF4 nu jisses vilket ös byggnaden kollapsade ju under mina fötter satte dessutom ett par hs med extrem skakig hand sicken fröjd! Har addat flera av er men hittar inte alla jag vill lÀgga till pÄ Orgin och har problem att logga in(!) NÄgon som vet vad som Àr fel? Joinade Àven erat Livs hörn pÄ Discord. Vi ses pÄ fÀltet!

Medlem
Skrivet av Moltoy:

Vi Àr ett gÀng gubbar i 50 Ärs Äldern som kommer att ta upp BF igen. Vi har kört COD en lÀngre tid, men vi har lÀngtat tillbaka till BF. Vi har Àven en discord kanal. Skicka ett PM mig om intresse finns.

PM skickat och BF2042 förbokat 😊

Medlem

Hej. TÀnkte höra om detta gÀller enbart för PC? Jag har börjat att köra BF4 pÄ Xbox och det skulle vara roligt att köra med andra.

Swedajken

Veni, Vini, Vici

Medlem

Funderar pÄ att skaffa GamePass för PC efter semestern, och som jag förstÄr ingÄr EA Play (med alla BF dÀr), sÄ kommer nog tillbaka till denna trÄden senare.

Hur Àr skill-nivÄn pÄ er gubbar, min Àr typ strax över lÀgsta, spelade BF1942 nÀr det begavs sig men det mÄste ju vara minst 20 Är sen.

Medlem
Skrivet av Dajken:

Hej. TÀnkte höra om detta gÀller enbart för PC? Jag har börjat att köra BF4 pÄ Xbox och det skulle vara roligt att köra med andra.

Swedajken

Spelar mest pÄ PC (har dock inte blivit sÄ mycket gaming i sommar) men Àr bÀttre med kontroll sÄ jag lÀgger till dig kan ju hÀnda att jag tar ner BF4 till Xboxen ocksÄ

Skrivet av wololo:

Funderar pÄ att skaffa GamePass för PC efter semestern, och som jag förstÄr ingÄr EA Play (med alla BF dÀr), sÄ kommer nog tillbaka till denna trÄden senare.

Hur Àr skill-nivÄn pÄ er gubbar, min Àr typ strax över lÀgsta, spelade BF1942 nÀr det begavs sig men det mÄste ju vara minst 20 Är sen.

Min nivÄ Àr absolut nybörjare haha

Medlem
Skrivet av oan:

Vi Àr ett gÀng som hÀnger pÄ Livs hörn pÄ Discord https://discord.gg/vNqmwADc och spelar lite av varje. Framförallt BFV för min egen del just nu. Kravlöst och trevlig ton. Alla Àr vÀlkomna

Tjo! Kan du skicka ny invite? Den har gÄtt ut. Lirar ni nÄ BF4 och/eller CS:GO oxÄ?

Medlem

NÄn annan som lirar BF4? Bara PMa Discordserver! MÄste tagga till inför BF2042 som faktiskt kan bli BF:s stora Äterkomst!

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Spelar mest pÄ PC (har dock inte blivit sÄ mycket gaming i sommar) men Àr bÀttre med kontroll sÄ jag lÀgger till dig kan ju hÀnda att jag tar ner BF4 till Xboxen ocksÄ

Min nivÄ Àr absolut nybörjare haha

Det tycker jag absolut att du ska göra. Brukar Àven köra BF5

Veni, Vini, Vici

1
Skriv svar