"Misskötsel och press" från Activision sänkte Warcraft 3

Medlem
Skrivet av kebbe:

En av tidernas sämsta uppföljare och ett hopplöst uselt spel även på egna meriter. Skulle inte hålla med om att det är ett bra exempel på något spel som blivit bra trots stress.

Nu sa jag ju redan att spelet var en besvikelse jämfört med 1an men hade 2an varit första spelet i en serie hade det inte fått ett så dåligt bemötande. Imponerande spel för att ha en så kort utvecklingstid. Precis som Fallout new Vegas som många håller som det bästa "moderna" Fallout.

Medlem

Företag som ljuger och bänder på sanningar; det var ju nytt...
Men alla gamers: för guds skull skippa pre-purchase! Licenserna tar inte slut! Lite extra in-game cosmetics skall inte vara avgörande för ett spel som de flesta spelar någon månad och sedan byter till nästa titel.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Har klarat mig bra från att röra i något som Activision har att göra med i många år nu, och kommer så förbli.

Folk hatar på EA, men Activision är hundra gånger värre på alla sätt imo.

Fuck Bobby Kotick.

Agreed.

Hoppas karma gör sitt jobb och det avskummet får sitt...

Medlem

Ett av få spel jag känt hype över och sen blir det såhär.

Ville spela om kampanjen och sen spela lite custommaps med gamla LAN polare.
Men blev ju rätt bajs.
Och likt en ovan väntar jag på en vettig prissänkning. 100:- känns värt.

Helst vill jag få lite feta patcher, men eftersom det säljer dåligt så antar jag att de skippar det och bara låter det dö. Långt från SC som fick patcher en decenium efter release...

Medlem

Jag tror att dom tänkte att ja vi har ju WoW. Strunta i resten av allt så det inte konkurrerar med WoW. Spelade mycket C&C & War craft på pcn. Men när serierna dog så hade jag inte längre någon anledning att fortsätta spela på pc. Och Star craft 2 tog för lång tid på sig att komma så då hade jag redan lämnat pc spelandet bakom mig. Körde första delen av SC2 och sen la jag i princip ner det. Och gick över till Playstation istället. Dom gör spel man kan räkna med. Nintendo tex gör också det men tyvärr alltid med för stora luckor i mellan titlarna...

Jag spelade kampanjen från början till slut utan att stöta på en enda bugg.

12
Skriv svar