Glen Schofield är taggad inför re-maken av hans Dead Space

Robot
Glen Schofield är taggad inför re-maken av hans Dead Space

Originalskaparen ser fram emot re-maken av Dead Space

#Dead-Space, #EA, #Glen-schofield


Medlem

Pubg-universumet? Lol. Player unknown blir nya tom clancy eller?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd

Glen Schofield var grym i Prison Break.

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Glen Schofield var grym i Prison Break.

Ja, skulle just skriva, heter han inte så där, är det han med fickan som hänger ut?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av FejkFejksson:

Pubg-universumet? Lol. Player unknown blir nya tom clancy eller?

Det är lika förvånande för mig? Visste inte ens att PUBG hade ett universum förrän jag hörde det här.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja, det kan jag tänka mig då det inte lär vara roligt att spela sitt eget spel efter man jobbat med det i tusen år och alla tester. Tror nog han kommer tycka det är roligt att spela någon annans version av "hans" spel som han inte kan se framför sig exakt allt som kommer hända.

Medlem

Pubg go; hitta kamouflage-soldater och -tanks i små buskar. Hitta 50 st så får man spela dead space 4 tidigt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja, skulle just skriva, heter han inte så där, är det han med fickan som hänger ut?

Nä de båda bröderna heter något liknande i efternamn.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Nä de båda bröderna heter något liknande i efternamn.

Michael Scofield och Lincoln Burrows.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Hmmm detta har varit efterlängtat men det lutar åt att Schofield vet hur man gör en modern Dead Space medan remaken kanske är mer troget originalet?

Medlem

Glen Schofield: make us proud!

Medlem

Hoppas på en uppiffad Rage 1, 2k texturer eller samma, behövs inte så mycket men spelet är lite halv sjoddigt om man ska ändra fov med konsoll och så där, behöver uppdateras. 2an är skräp & borde heta något annat vilket är vanligt i spelvärlden, red orchestra 1>2, insurgency osv

1
Skriv svar