Piranha Bytes lovar att striderna i Elex 2 blir mer dynamiska och responsiva

Robot
Piranha Bytes lovar att striderna i Elex 2 blir mer dynamiska och responsiva

Gothic- och Risen-skaparna jobbar för fullt med sin sci fi-uppföljare.

#Elex-2, #Piranha-bytes


Medlem

Det var förbannat tidigt du valde att publicera denna artikeln!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det var förbannat tidigt du valde att publicera denna artikeln!

Både du och jag valde dessutom att läsa den förbannat tidigt! 😄

Fastnade aldrig för ettan, även om den innehöll intressanta delar. Känns som att det alltid fattas något i deras spel, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Köper säkert uppföljaren ändå vad det lider.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Elex borde ha varit bra men det kändes tröstlöst att spela det trots att jag gav det en rejäl chans. Bästa Piranha spelet för egen del är fortfarande Gothic 2.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Elex 2 har jag väntat på länge. Kul att det snart släpps


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Returnal är helt i en annan liga när det handlar om att använda ljud och handkontrollen. Ett perfekt arcad lir som jag aldrig vill klara helt till slutet.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Både du och jag valde dessutom att läsa den förbannat tidigt! 😄

Fastnade aldrig för ettan, även om den innehöll intressanta delar. Känns som att det alltid fattas något i deras spel, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Köper säkert uppföljaren ändå vad det lider.

Haha det är sant!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara att se studions namn får mig att sakna Gothic.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar