Hogwarts Legacy släpps den 10:e februari nästa år

Medlem

Har det släppts några nyheter om systemkrav eller är det på tok för tidigt?

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vet inte hur gammal du är men det är värt att läsa/lyssna på böckerna.
Visst, det var väll 20år åldern när man själv gjorde det och visst kan det kännas lite "teenage" till och från, men ändå bra.
Filmerna, speceillt dom första känns väldigt barnsligt, så det ska man nog inte satsa på. Filmerna "mognar" dock också.

Håller med att de mognar ju längre fram man kommer, de sista filmerna är ju rätt mörka till och med så att säga. Sen tycker jag ljudböckerna som läses upp av Stephen Fry är grymt bra också, rekommenderas!


signatur

Nothing is power without Control

Geeks Gaming
Skrivet av erazerswe:

Håller med att de mognar ju längre fram man kommer, de sista filmerna är ju rätt mörka till och med så att säga. Sen tycker jag ljudböckerna som läses upp av Stephen Fry är grymt bra också, rekommenderas!

Stephen Fry är så bra att man tror dom mer eller mindre baserade filmerna på hans ljudböcker. Vissa av karaktärerna åter och beter sig i filmerna mer eller mindre som Fry läser dom.

Medlem

Kanske man ska ta och planera några semesterdagar redan nu.

Håller på att läsa om alla böcker också i långsamt tempo mellan läsning av andra böcker. Är halvvägs in i bok 5. Får ta och prioritera att dra genom resten då närmsta halvåret.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Sa vi inte så om 2022 också när allt sköts upp 2021?

Försöker bara vara positiv


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av fujim:

Har det släppts några nyheter om systemkrav eller är det på tok för tidigt?

Spelet ska ju komma på switch,ps4 samt Xbox one utöver de nya konsolerna och pc. Så minimum kraven lär inte bli så höga i alla fall.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Spelet ska ju komma på switch,ps4 samt Xbox one utöver de nya konsolerna och pc. Så minimum kraven lär inte bli så höga i alla fall.

Jag tippar på en total mardröm på de äldre konsollerna i stil med Cyberpunk. Men sålänge det rullar på fint på PC med extra fläsk är jag nöjd.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Chefredaktör

Aj vad tråkigt!
Ja, 2022 verkar inte gå till historien som världens bästa spelår...
Kan bli en utmaning att skrapa ihop 20 titlar till listan "Årets spel 2022"

12
Skriv svar