Game Pass förändras och Ultimate-priset höjs rejält – från 185 till 285 kronor

Medlem

Detta kommer inte att uppskattas av prenumeranter. Jag spår att Microsoft inom kort gör en pudel och återgår till föregående utbud och pris. Mycket är gott men allt har ett pris och här har vi gått över gränsen.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Oj, det är inget skämt alltså. Jaja inga fler månader med detta

Jag avbröt min månadsbetalning och köpte två av denna. Får se om det är möjligt att komma undan "billigt" om 6 månader igen eller om det är kört då.

https://www.inet.se/produkt/9170465/xbox-game-pass-ultimate-3...

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Kanske Microsoft ändrat policy? Men är det inte så på Xbox med fast har bara max typ 5 refunds per år

Alla speltitlar är dock inte exklusiva fast det stämmer som du säger. Inte koll på refund

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Vad kommer Game Pass kosta om 1 år? 895 kr/månaden?
Var många år sedan jag hade Game Pass, verkligen inte värt det för min del iallafall. Köper inte särskilt många spel och vill äga dom jag har.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Detta kommer inte att uppskattas av prenumeranter. Jag spår att Microsoft inom kort gör en pudel och återgår till föregående utbud och pris. Mycket är gott men allt har ett pris och här har vi gått över gränsen.

Jag uppskattas! Fler dag ett släpp fler än 75st ,crew access,Ubisoft+ m.m

Om ni inte vill ha Ultimate så finns det premium 160kr så får ni dag ett släpp,xcloud m.m Det är väll typ som förra Ultimate såg ut

signatur

PEACE✌️

Medlem

passar på game pass. Tror dom har ätit för mycket svampar 🍄 eller har dem får rejäl smäll. 💥

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skrivet av Geijmer:

Om ni inte vill ha Ultimate så finns det premium 160kr så får ni dag ett släpp,xcloud m.m

Men det inkluderar inte Xbox egna titlar på dag ett, eller? Det står inom ett år.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Dom som inte vill ha Ultimate för ca 300kr/mån, så finns ju Premium man får ju Xcloud,dag ett släpp osv för 160kr/mån. Finns som sagt alternativ

Skrivet av Geijmer:

Jag uppskattas! Fler dag ett släpp fler än 75st ,crew access,Ubisoft+ m.m

Om ni inte vill ha Ultimate så finns det premium 160kr så får ni dag ett släpp,xcloud m.m

Ingår "dag ett släpp" med Premium?

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Men det inkluderar inte Xbox egna titlar på dag ett, eller? Det står inom ett år.
<Uppladdad bildlänk>

Har för mig Microsoft egna spel kmr släppas senare för premium efter några månader efter spelet släpps?
Har jag fel? Får ni gärna rätta mig

signatur

PEACE✌️

Skrivet av Geijmer:

Har för mig Microsoft egna spel kmr släppas senare för premium efter några månader efter spelet släpps?

Så då får man helt enkelt hosta upp för Premium för att få spelen dag ett. Microsofts egna spel alltså.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Vilken tur att jag bara betalar för Game Pass Core då det enda jag behöver tjänsten för är så att jag kan spela online med mina kompisar.

123
Skriv svar