Äntligen mer info om Telltales The Expanse-spel

Robot
Äntligen mer info om Telltales The Expanse-spel

Hårdkokta rymdtjejer och Dead Space-liknande skräck.

#telltale, #the-expanse, #äventyr


Medlem

Telltale konkade väl för några år sedan..?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Telltale konkade väl för några år sedan..?

Stämmer, men de återuppstod senare samma år.

Medlem

Alltid gillat Telltale spelen så är glad att de återuppstod från de döda. Ser fram emot något nytt (+wolf among us 2!)

Medlem
Skrivet av Kulneff:

Stämmer, men de återuppstod senare samma år.

Huh, se där! Det hade jag helt missat. Kul för er som gillar deras spel!

Medlem

Får hoppas att det får ett bättre slut än TV-serien.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Får hoppas att det får ett bättre slut än TV-serien.

Jo, det var lite abrupt slut på den.
Mitt tips är att läsa bokserien som TV-serien är skapad efter. Den har lite mer av allt kan man säga.

Ser fram emot att få spela Drummer i vinter. Hon är så jävla badass att det räcker och blir över!


signatur

/MJ

Medlem

Undrar vart i storyn spelet ska utspela sig. Hör ju OPA. Måste då var minst ett par säsonger in

Medlem

Drummer är en favorit från TV-serien så detta ser jag fram emot! Jag tillhör de (få?) som aldrig riktigt tröttnade på Telltale-konceptet heller, trots idogt spelande sedan The Walking Dead säsong 1 för en herrans massa år sedan. Att de uttryckligen säger sig vilja ta konceptet vidare bådar gott likväl.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Hårdkokta rymdtjejer och Dead Space-liknande skräck.

#telltale, #the-expanse, #äventyr


Hade helt missat detta spel. Ska bli riktigt kul.

Skrivet av aethernox:

Drummer är en favorit från TV-serien så detta ser jag fram emot! Jag tillhör de (få?) som aldrig riktigt tröttnade på Telltale-konceptet heller, trots idogt spelande sedan The Walking Dead säsong 1 för en herrans massa år sedan. Att de uttryckligen säger sig vilja ta konceptet vidare bådar gott likväl.

Tycker att Drummer inte sticker ut så mycket i böckerna. Men i TV-serien är hon helt klart min favorit också både i den roll hon har men också hennes skådespelarinsats. Riktigt hård med grym dialekt, tror nog hon klår Starbuck i remaken av Battlestar Galactica till och med i hårda tuffa personligheter.

1
Skriv svar