Bekräftat: God of War blir tv-serie hos Amazon
Ska bli spännande att se vem som spelar Kratos respektive Atreus. Christopher Judge är ju fantastisk i spelen och har vana att skådespela framför kamera, är i rätt ålder och har rösten med sig. Men han är svart och Kratos är vit. Tänk er vilket j*vla liv det hade blivit om han fått rollen. Att bevittna det hade nästan varit roligare än att serien faktiskt blir av. Sen är ju Kratos täckt av vit aska så det hade kunnat lösa det problemet.
Atreus blir svårare. Sunny Suljic är i övre tonåren och har gått igenom målbrottet, blir då svårt att göra en trovärdig tolkning av en yngre Atreus.
Ännu en dag i paradiset.
Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith
Nuff said...
Åh gud nej. Inte Momoa!!! Världens mest överskattade skådis. Har han gjort något bra i sitt liv mer än att spela en stum hövding i GoT? Det sjuka är att de kommer säkert bli det😂
Nuff said...
Jag hoppas/antar att du skojar. Atreus spelar mindre roll men om de tar Jason Maoam-godis så känns det så sjukt formulär 1A och inte på ett bra sätt i min bok. Han kanske inte är sämst passande för rollen men ingen favoritskådis och tycker det känns för väntat.
Inte ett till spel som blir serie… Kan inte bara spel få stanna spel och serier/filmer fortsätta göra nya egna saker.
Ja, det är helt sanslöst. Samtidigt som de lägger ner bra originella serier. Westworld, The Nevers t ex.
Men dom har ju sett hur bra God of War säljer...
Nuff said...
Nej
Spela spel är kul ibland.
Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt
Bra spanat, har lagt till det 👍
Inte ett till spel som blir serie… Kan inte bara spel få stanna spel och serier/filmer fortsätta göra nya egna saker.
Här är ett tips till dig, ignorera/kolla inte på det är som klaga i spel med folk som är toxic när funktionen ignore finns där men man använder den inte.
Spela spel är kul ibland.
Men han är svart och Kratos är vit.
Han är inte vit, han är:
Sen är ju Kratos täckt av vit aska...
Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt
Executive producer betyder dock ingenting.
David Benioff skrev manuset till 25th Hour. Senare lyfte han Game of Thrones...
Här är ett tips till dig, ignorera/kolla inte på det är som klaga i spel med folk som är toxic när funktionen ignore finns där men man använder den inte.
Fast i detta fall handlar det ju om att pengar till serier som kanske varit nyskapande och intressanta inte blir av. Plus att Sonys spelavdelning har en film/serie avdelning som bekostas med pengar som annars gått till spel. Så visst, jag kan ignorera helt, men tycker ändå det är en viktig fråga att belysa då det påverkar så mycket annat.
Nuff said...
Nej fy fan, inte Jaden. Dom får introducera någon ny barnskådis för det.
<Uppladdad bildlänk>
Hahaha, utgår från att det där är ett skämt 😂
Hahaha, utgår från att det där är ett skämt 😂
”Via Rick Astley”
Ja det är ett skämt
Ge mig Gerard Butler som Kratos. Nu!
DÄR sa du något han är ju ändå the original angry spartan
Sen har jag inte mycket övers för Dave Bautsita, men han har åldern, rösten och erfarenheten att arbeta i full make-up.
Tyvärr väldigt oroande att det är showrunner från Wheel of Time. Fruktansvärd skitserie.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
DÄR sa du något han är ju ändå the original angry spartan
Sen har jag inte mycket övers för Dave Bautsita, men han har åldern, rösten och erfarenheten att arbeta i full make-up.
Hellre Bautista än Momoa, känner jag. Men Butler, det vore nåt
Ska bli spännande att se vem som spelar Kratos respektive Atreus. Christopher Judge är ju fantastisk i spelen och har vana att skådespela framför kamera, är i rätt ålder och har rösten med sig. Men han är svart och Kratos är vit. Tänk er vilket j*vla liv det hade blivit om han fått rollen. Att bevittna det hade nästan varit roligare än att serien faktiskt blir av. Sen är ju Kratos täckt av vit aska så det hade kunnat lösa det problemet.
Atreus blir svårare. Sunny Suljic är i övre tonåren och har gått igenom målbrottet, blir då svårt att göra en trovärdig tolkning av en yngre Atreus.
Christopher Judge = Hell yes!!!
Ge mig Gerard Butler som Kratos. Nu!
Enda rätta.
Kratos är ju grek så det spelar väl ingen roll? Hur många greker tror du kommer bli arg om han spelas av en svart skådespelare?😂 I vilket fall så tycker jag Jason Mamoa passar perfekt som kratos. Gigantiskt muskelberg med arg uppsyn.
Men helt ärligt så känner jag att jag inte behöver se serien, jag har spelat spelet och uppföljaren så jag behöver inte se det igen med andra skådisar. Spelet har så bra grafik, motioncapture och skådespeleri så att man inte behöver en live-action adaption. Tack men nej tack.