Bekräftat: God of War blir tv-serie hos Amazon

Robot
Bekräftat: God of War blir tv-serie hos Amazon

Baserad på God of War från 2018.

#God-of-war, #nyhetstips


Medlem

Ska bli spännande att se vem som spelar Kratos respektive Atreus. Christopher Judge är ju fantastisk i spelen och har vana att skådespela framför kamera, är i rätt ålder och har rösten med sig. Men han är svart och Kratos är vit. Tänk er vilket j*vla liv det hade blivit om han fått rollen. Att bevittna det hade nästan varit roligare än att serien faktiskt blir av. Sen är ju Kratos täckt av vit aska så det hade kunnat lösa det problemet.

Atreus blir svårare. Sunny Suljic är i övre tonåren och har gått igenom målbrottet, blir då svårt att göra en trovärdig tolkning av en yngre Atreus.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith

Nuff said...

Medlem
Skrivet av Kesofrallan:

Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith

Nuff said...

Åh gud nej. Inte Momoa!!! Världens mest överskattade skådis. Har han gjort något bra i sitt liv mer än att spela en stum hövding i GoT? Det sjuka är att de kommer säkert bli det😂

Skribent

Ge mig Gerard Butler som Kratos. Nu!

Inaktiv
Skrivet av Kesofrallan:

Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith

Nuff said...

Jag hoppas/antar att du skojar. Atreus spelar mindre roll men om de tar Jason Maoam-godis så känns det så sjukt formulär 1A och inte på ett bra sätt i min bok. Han kanske inte är sämst passande för rollen men ingen favoritskådis och tycker det känns för väntat.

Medlem

Rafe Judkins

inte ens lönt att ha minsta hopp för den här serien

Medlem

Bioshock, för i helvete!!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte ett till spel som blir serie… Kan inte bara spel få stanna spel och serier/filmer fortsätta göra nya egna saker.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Inte ett till spel som blir serie… Kan inte bara spel få stanna spel och serier/filmer fortsätta göra nya egna saker.

Ja, det är helt sanslöst. Samtidigt som de lägger ner bra originella serier. Westworld, The Nevers t ex.

Men dom har ju sett hur bra God of War säljer...

Medlem

Kratos: Gerard Butler eller Russell Crowe om han inte är för gammal (tänker typ gladiator Crowe).

Medlem

Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt

Medlem
Skrivet av Kesofrallan:

Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith

Nuff said...

Nej


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skribent
Skrivet av MLundin:

Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt

Bra spanat, har lagt till det 👍

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Inte ett till spel som blir serie… Kan inte bara spel få stanna spel och serier/filmer fortsätta göra nya egna saker.

Här är ett tips till dig, ignorera/kolla inte på det är som klaga i spel med folk som är toxic när funktionen ignore finns där men man använder den inte.


signatur

Spela spel är kul ibland.

eld
Medlem
Skrivet av Freakon:

Men han är svart och Kratos är vit.

Han är inte vit, han är:

Skrivet av Freakon:

Sen är ju Kratos täckt av vit aska...

Avstängd
Skrivet av MLundin:

Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt

Executive producer betyder dock ingenting.

Vill se Danny DeVito som Kratos.

Medlem
Skrivet av MLundin:

Värt att nämna är väl att Cory Barlog skulle gå in som Executive Producer på projektet. Who knows, kan bli nåt

David Benioff skrev manuset till 25th Hour. Senare lyfte han Game of Thrones...

Medlem
Skrivet av miffot:

Här är ett tips till dig, ignorera/kolla inte på det är som klaga i spel med folk som är toxic när funktionen ignore finns där men man använder den inte.

Fast i detta fall handlar det ju om att pengar till serier som kanske varit nyskapande och intressanta inte blir av. Plus att Sonys spelavdelning har en film/serie avdelning som bekostas med pengar som annars gått till spel. Så visst, jag kan ignorera helt, men tycker ändå det är en viktig fråga att belysa då det påverkar så mycket annat.

Medlem
Medlem
Skrivet av Kesofrallan:

Kratos : Jason Momoa
Atreus : Jaden Smith

Nuff said...

Nej fy fan, inte Jaden. Dom får introducera någon ny barnskådis för det.

Skrivet av Nimafor:

<Uppladdad bildlänk>

Hahaha, utgår från att det där är ett skämt 😂

Geeks Gaming
Skrivet av AgamemnoN:

Hahaha, utgår från att det där är ett skämt 😂

”Via Rick Astley”
Ja det är ett skämt

Skribent
Skrivet av Jonny Myrén:

Ge mig Gerard Butler som Kratos. Nu!

DÄR sa du något han är ju ändå the original angry spartan

Sen har jag inte mycket övers för Dave Bautsita, men han har åldern, rösten och erfarenheten att arbeta i full make-up.

Medlem

Tyvärr väldigt oroande att det är showrunner från Wheel of Time. Fruktansvärd skitserie.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:

DÄR sa du något han är ju ändå the original angry spartan

Sen har jag inte mycket övers för Dave Bautsita, men han har åldern, rösten och erfarenheten att arbeta i full make-up.

Hellre Bautista än Momoa, känner jag. Men Butler, det vore nåt

Medlem

Spännande! Undrar vem som kommer spela Kratos. Christopher Judge, som är helt fantastisk, kanske är lite för gammal och inte tillräckligt atletisk längre för att göra rollen i live action. Atreus kommer säkert att spelas av en, idag, okänd skådis.

Henry Cavill någon?

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ska bli spännande att se vem som spelar Kratos respektive Atreus. Christopher Judge är ju fantastisk i spelen och har vana att skådespela framför kamera, är i rätt ålder och har rösten med sig. Men han är svart och Kratos är vit. Tänk er vilket j*vla liv det hade blivit om han fått rollen. Att bevittna det hade nästan varit roligare än att serien faktiskt blir av. Sen är ju Kratos täckt av vit aska så det hade kunnat lösa det problemet.

Atreus blir svårare. Sunny Suljic är i övre tonåren och har gått igenom målbrottet, blir då svårt att göra en trovärdig tolkning av en yngre Atreus.

Christopher Judge = Hell yes!!!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Ge mig Gerard Butler som Kratos. Nu!

Enda rätta.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ska bli spännande att se vem som spelar Kratos respektive Atreus. Christopher Judge är ju fantastisk i spelen och har vana att skådespela framför kamera, är i rätt ålder och har rösten med sig. Men han är svart och Kratos är vit. Tänk er vilket j*vla liv det hade blivit om han fått rollen. Att bevittna det hade nästan varit roligare än att serien faktiskt blir av. Sen är ju Kratos täckt av vit aska så det hade kunnat lösa det problemet.

Atreus blir svårare. Sunny Suljic är i övre tonåren och har gått igenom målbrottet, blir då svårt att göra en trovärdig tolkning av en yngre Atreus.

Kratos är ju grek så det spelar väl ingen roll? Hur många greker tror du kommer bli arg om han spelas av en svart skådespelare?😂 I vilket fall så tycker jag Jason Mamoa passar perfekt som kratos. Gigantiskt muskelberg med arg uppsyn.

Men helt ärligt så känner jag att jag inte behöver se serien, jag har spelat spelet och uppföljaren så jag behöver inte se det igen med andra skådisar. Spelet har så bra grafik, motioncapture och skådespeleri så att man inte behöver en live-action adaption. Tack men nej tack.

123
Skriv svar