PowerWash Simulator släpps till Playstation och Switch

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

Nåt som vore intressant är om man slår ihop alla dessa X-Simulators till en sömlös värld. Man startar med Wakeup-simulatorn där man går på muggen, gör frukost, duschar för att gå ut i garaget och laga firmabilen i Mekanic-simmulatorn innan man åker iväg o jobbar i Budbils-simulatorn. Tröttnar man på jobbet kan man alltid bli bonde/fiskare/vaktmästare/kirurg/soffpotatis/sektmedlem/president.. finns säkert en simulator för det mesta hehe

och sen kan man spela samtiliga simulatorspel på en virtuell dator i spelet om man köpt dem i shopping simulator 4.0!

😄


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Försökte verkligen tycka om spelet. La många timmar och satsade direkt på 100% rent överallt. Uppgradera gear osv.
Men det känns ju otroligt tomt.
Ingen story eller syfte att satsa all in…man blir helt galen att leta de små plättarna smuts. Rengöringsmedel som tar slut konstant, som att man använder 33cl flaskor för en lekplats?

Jag tillhör väl de som tycker biltvätt kan vara mediterande, rensa huvudet, känna att man gjort något skitigt till något fint.
Men detta är inte samma sak.
Precis som wii bowling inte är bowling..

Fifa etc kan du iaf ha syften och mål och göra otroliga saker du kanske inte annars kan.
Det måste finnas nåt mer, för att jag ska fastna iaf.

Medlem

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan lägga tid på något man kan göra irl? Skittråkigt irl och skittråkigt och dessutom slösa tid på att låtsas tvätta.

Aja kul för er som gillar det men jag fattar inte.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Johan Lorentzon:

och sen kan man spela samtiliga simulatorspel på en virtuell dator i spelet om man köpt dem i shopping simulator 4.0!

😄

Haha, det här blir det ultimata simspelet.


signatur

Jump in.

Medlem

Det jag undrar är: I MP, kan jag rulla in vår skitiga bil? Och få den tvättad av andra? Så vi slipper åka till Circle K, eller OK? eller är det i DLC?


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Så jäkla bra spel. Perfekt att dra på en podcast och bara tvätta bort skit.

Känner igen det där med dessa "simulator" spel.
Själv brukar jag köra Farming simulator tillsammans med nån podcast.
Klippa och samla upp gräs, eller köra kördetröska över fälten eller hämta nedfälda träd i skogen.
Ja man kan högtryckstvätta sina fordon och maskiner i farmsim också


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Molotov:

Känner igen det där med dessa "simulator" spel.
Själv brukar jag köra Farming simulator tillsammans med nån podcast.
Klippa och samla upp gräs, eller köra kördetröska över fälten eller hämta nedfälda träd i skogen.
Ja man kan högtryckstvätta sina fordon och maskiner i farmsim också

Ja, det är väldigt avkopplande.

Hah det visste jag inte, nu hoppade Farming Sim upp en bit i listan


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Försökte verkligen tycka om spelet.

Samma här. Hajpade spelet jättelänge och tyckte det var hur charmigt som helst. Men när man väl spelade, nä det gick bara inte. Tyckte inte att de fick till den känslan att rengöra som jag drömde om. Skitsynd!


signatur

I'm like you, I have no name.

12
Skriv svar