Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin kan få en uppföljare
Stremade det på FZplay och jag tyckte verkligen det var svintråkigt. Är lite förvånad att folk faktiskt tycker det är så underhållande.
Med det sagt, kul ändå. Det är ett annorlunda upplägg för Final Fantasy.
Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.
Asså jag menar det har redan en "uppföljare", det heter Final Fantasy och kom ut 1987.
Hade jättegärna sett ett till spel, men det kan inte handla om Jack och gänget, det hade behövt vara en helt annan story (en prequel till ett annat FF kanske?). Om de hade fortsatt med "deras" story så är väl det enda de kan göra en total remake av FF1
Asså jag menar det har redan en "uppföljare", det heter Final Fantasy och kom ut 1987.
Hade jättegärna sett ett till spel, men det kan inte handla om Jack och gänget, det hade behövt vara en helt annan story (en prequel till ett annat FF kanske?). Om de hade fortsatt med "deras" story så är väl det enda de kan göra en total remake av FF1
De leker ju med tidsresor och alternativa FF-världar, så de skulle nog kunna fortsätta med Jack om de vill. Även om du i teori har rätt.
"Writer and Fighter"
De leker ju med tidsresor och alternativa FF-världar, så de skulle nog kunna fortsätta med Jack om de vill. Även om du i teori har rätt.
Det är klart att de kan göra det om de vill men hade känts väldigt konstigt imo. Lite som Rogue one så fortsätter ju spelets slut direkt in i början av FF1