Assassin's Creed Mirage dubbas till arabiska
Jag körde Unity på Franska så självklart ska detta spelas på Arabiska! Mycket trevligt!
Om jag spelar om det och vet liksom från Engelska dialogen fast på Arabiska.
Så jag gör så på gamla filmer som jag förr såg på Svenska som barn och tittar jag om så blir det Engelska.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.25GHz | 32GB RAM | RTX 2080
Om det går att sätta engelska (med arabisk brytning?) på main karaktärerna och arabiska på folk runt omkring så kanske det blir bra.
Om man nu inte kan arabiska känns det lite mer logiskt att göra tvärtom. Arabiska i cutscenes där man kan luta sig tillbaka och läsa undertexter, men sen engelska på folk omkring en, för man kan ju inte läsa undertexter när man parkourar omkring genom (och ovanför) gatorna.
Kommer absolut lira med engelska röster ihop med subs så jag inte missar något i dialogen.
Nu vart man lite intresserad av Assassins creed igen, sist jag spelade ett sådant var nog Black Flag... haha!
Oj... då har du missat tungviktarna: Origins, Oddysey och Valhalla. 3 massiva vackra världar att få utforska. Gillar man utforskande äventyr är dessa ett måste.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||
Det är alltid nice med alternativet.
Funderade på att spela Witcher 3 på polska nån dag. Ganska nice att lyssna på Priscilla´s song på de olika språken.
Shogun II blev jag irriterad när de bytte från japanska till engelska i expansionen Fall of the Samurai. Lyckligtvis gick det att modda.
Kommer ni ihåg demot till Diablo 1 som fanns dubbat till svenska?
Det är alltid nice med alternativet.
Funderade på att spela Witcher 3 på polska nån dag. Ganska nice att lyssna på Priscilla´s song på de olika språken.
Shogun II blev jag irriterad när de bytte från japanska till engelska i expansionen Fall of the Samurai. Lyckligtvis gick det att modda.
Kommer ni ihåg demot till Diablo 1 som fanns dubbat till svenska?
Det var väl bara PS1-versionen av Diablo 1 som var dubbad till svenska?
Kommer absolut lira med engelska röster ihop med sina så jag inte missar något i dialogen.
Oj... då har du missat tungviktarna: Origins, Oddysey och Valhalla. 3 massiva vackra världar att få utforska. Gillar man utforskande äventyr är dessa ett måste.
Jo jag har sett lite gameplay/walkthroughs för dessa titlar men tröttnat mest på att det känns så enformigt på nåt sätt, eller kanske att det är lite segt?
Jag kanske har nån diagnos men är mest frälst i FPS-spel och vissa äventyrsspel såsom Tomb Raider mfl.
Måste dock ge mig tid och ny chans till AssCreed helt klart... framförallt trevliga spel framför TVn.