Diskutera – Dina största gaming-bedrifter?

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Hur ser man sånt? Hade varit kul. Jag signade upp på betan och alltid undrar om man kan se det någonstans.

Skrivet av DitroX:

Jag är också nyfiken! Finns det någonstans man kan se det? Har försökt hitta en sån funktion under flera år utan resultat.

Skapade mitt konto under 2009. Om jag inte minns helt fel kunde man gå in på sin profil då på hemsidan som fanns vid skapandet av sitt konto och på webbadressen stod det ett nummer tex leaugueoflegends.com/profile/8910, men jag osäker.

Har även fått info från Riot med statistik och uppgifter vilken min första champion jag köpte, första skin mm och annat kul. Men ingen info om konto #.

Som DitroX skrev. I gamla LoL forumet kunde man göra något med webbläsaren som gjorde att i URL koden en siffra som stog för vilken account order du hade. Tror inte det tricket fungerar längre.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Problemet är väl att alla som spelar AAA spel hela tiden vill ha grafik och teknik som ligger i framkant. Skulle dom gå tillbaka grafiskt och fokusera mer gameplay skulle det klagas på det.
Sen är det väl så att tack vare att spel är så oerhört komplexa nu tar det dubbelt så lång tid att producera mot vad det tog på 360 tiden, och då vill dom helst ha in mer pengar när spelet väl släpps.
Men jag kan väl också säga att jag håller med om att en del av magin inom spelindustrin dog i takt med att den blev större och fler investerare som bara vill tjäna pengar kom med i bilden. Tyvärr lite samma utveckling som det varit inom film och musik också. Man satsar på säkra kort för att få tillbaka så mycket pengar som möjligt.

mjo precis, det är väl de jag blir less på som du sa att dom kör på så mycket säkra kort när det är tripple A spel.

Medlem

Antagligen Bloodborne-platinum, som jag förstått inte är så märkvärdigt. Även att jag klarade Dungeon Keeper när jag var typ 7. Vet att jag inte kunde engelska, men det var knappast avgörande. Tyckte att videosnuttarna var "så verkligt det bara kan bli".

Medlem

Klarade Nightmare King Grimm i Hollow Knight. Finns många bossar i det spelet där jag inte hade en chans och inte orkade grinda men Nightmare King Grimm är nog den svåraste av dem jag klarade.

Skriv svar