Här är Starfields star(t)tider

Robot
Här är Starfields star(t)tider

Ställ väckarklockan – det blir en tidig morgon.

#starfield


Testpilot

Väntat en vecka på att Steam ska godkänna återbetalning av min förbokning nu.. Vill köpa den dyrare utgåvan istället så man kan få lira ett par dagar tidigare och få expansionen när den släpps 😋

Finns inget sätt i dagsläget att uppgradera från standard till premium..


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Har flaggat på jobbet och för sambon att jag inte kommer va tillgänglig nästa fredag. Nytt headset och handkontroll (Starfieldvarianterna) ligger laddade och redo. Det blir att dyka in direkt efter morgonkaffet!

Medlem

Ny har jag precis köpt ny dator och fick spelet med cpu köpet, men jag är ändå skeptisk till att spela det tills oberoende recensioner har kommit in och modding communityt har grävt ner sig i det och det visar sig hur mycket som egentligen bara är Fallout 4 i ny förpackning.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Ny har jag precis köpt ny dator och fick spelet med cpu köpet, men jag är ändå skeptisk till att spela det tills oberoende recensioner har kommit in och modding communityt har grävt ner sig i det och det visar sig hur mycket som egentligen bara är Fallout 4 i ny förpackning.

Reviewembargot går ut den 31a, så du bör hinna läsa recensionerna i lugn och ro på torsdag 👍 moddar etc kommer senare, de måste släppa creation kit först.

Medlem

Ska iväg på resa hela september, så jag ska njuta av detta i oktober!

Medlem

Väntar på 50% rean sen testar jag nog 🙂

Medlem

O2:00 på fredag är jag redo 😁😁

Medlem

Är ju ett Bethesda-rollspel så det måste ju spelas om inte annat för moddarna. Har dock inte sett särskilt intressant eller bra ut så det blir nog ett digitalt reabacksköp lagom till vinterrean.

Medlem

väntar in lite patchande innan jag börjar med detta spel. vill att det ska vara så felfritt som möjligt


signatur

//monster

Medlem

Tillbaka till ritbordet på rubrikvitsen


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Väntar ett halvår/år tills communityt har patchat bort de värsta buggarna.

Gen
Medlem

Väntar på performance reviews och recensioner, sen får vi se.

Medlem

Går hem efter jobbet och sover en stund. Sen så är man redo 02.00 på fredag natt

Medlem

Börjar spela när jag känner mig nöjd med BG3.
Kanske till och med börjar lira Cyberpunk 2077 expansionen innan.
Starfield kommer säkerligen behöva någon patch eller två samt mods.

Medlem

Ungefär 22.30 3/9, om jag får semester beviljad den 3/9 😅 Fan vad jag längtar!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Blir 6 september för mig! Har tagit ledigt från jobbet och varnat sambon 😎

Att sätta igång direkt på sekunden tänker inte jag göra. Låt det gå en dag eller två tills servrarna har lugnat sig så kommer det nog blir bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir den 6:e sept då det ligger på Game Pass som för övrigt har en väldigt trevlig höst...

- Starfield
- Cities Skylines 2
- The Lamplighters League
- Forza Motorsport

Medlem

När det kommer till ps5 . då jävlar är det dags

Medlem

Kommer inte spela detta alls, ser ganska "dött" ut såhär på förhand (platt och tom värld, kvantitet över kvalitet, trista miljöer etc). Ska hursomhelst bli intressant att läsa recensionerna!

Medlem

Ännu ett företag som använder FOMO för att psykiskt tvinga sina kunder att betala mer för samma produkt?

Finns fan inte många företag kvar som inte rent av utnyttjar sina kunder på alla vis de kan :/

Medlem
Skrivet av Allexz:

Ännu ett företag som använder FOMO för att psykiskt tvinga sina kunder att betala mer för samma produkt?

Finns fan inte många företag kvar som inte rent av utnyttjar sina kunder på alla vis de kan :/

Antar att du tänker på premium? Det inkluderar ju första expansionen, så nej, det är inte samma produkt.

Redaktör
Skrivet av Allexz:

Ännu ett företag som använder FOMO för att psykiskt tvinga sina kunder att betala mer för samma produkt?

Finns fan inte många företag kvar som inte rent av utnyttjar sina kunder på alla vis de kan :/

Jag tycker inte Bethesda gör fel här. Det är ju bara att vänta fem dagar, och man går inte miste om nåt. Kan man inte motstå så… tja, leta upp viljestyrkan, det är ju inget heroin, detta.


signatur
Medlem

Jag kommer spela Starfield när det kommer till PS5 så... aldrig? Eller om jag uppgraderar min PC nån gång.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Querth:

Väntar på 50% rean sen testar jag nog 🙂

Bara testa på gamepass ju, kostar inte mycket för bara 1 månad

Medlem

Blir att vänta eftersom PC versionen lär man vilja modda.
Räknar dessutom med att lagom efter release kommer nötet fyllas med klipp på alla buggar och allmän beklagande över samma.
Bethesda spel har en tendens att måsta mogna en tid (med hjälp av communityt) om man vill ha den bästa upplevelsen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Att sätta igång direkt på sekunden tänker inte jag göra. Låt det gå en dag eller två tills servrarna har lugnat sig så kommer det nog blir bra.

Servrar? Det är single player

Medlem
Skrivet av starcraft1:

När det kommer till ps5 . då jävlar är det dags

Skrivet av OAKTHYR:

Jag kommer spela Starfield när det kommer till PS5 så... aldrig? Eller om jag uppgraderar min PC nån gång.

Sony's; Jim "Lying" Ryan kommer säkert att skicka er ett personligt tackbrev.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Geeks Gaming
Skrivet av Nioreh:

Servrar? Det är single player

Han tänker nog på nedladdningen

12
Skriv svar