Sony blockerar Xbox med hemligt avtal

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ja det e fritt fram att använda x-men karaktärer i sina spel..

Och sen vet du mycket väl att du inte alls menade nåt med tiden som du försöker få det, för du har noll koll på blades tid, så återigen, bara erkänn att du tänkte fel där

Alltså, hur mår du? Du verkar uppjagad och konfrontativ. SJÄLVKLART menade exakt det jag skrev med tiden, jisses. Sätt dig ned och andas lite eller vad du behöver göra för att lugna ner dig.

Du har rätt, jag vet ingenting om Blade. Men inte du heller. Men det kanske också är exklusivt fram till 2035, jag borde inte bara ha antagit att det inte är så, faktiskt. Så sorry för det. Jag hoppas din kväll blir bättre än din dag verkar ha varit.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Skrivet av Balunan:

Alltså, hur mår du? Du verkar uppjagad och konfrontativ. SJÄLVKLART menade exakt det jag skrev med tiden, jisses. Sätt dig ned och andas lite eller vad du behöver göra för att lugna ner dig.

Du har rätt, jag vet ingenting om Blade. Men inte du heller. Men det kanske också är exklusivt fram till 2035, jag borde inte bara ha antagit att det inte är så, faktiskt. Så sorry för det. Jag hoppas din kväll blir bättre än din dag verkar ha varit.

Har mått hur bra som helst hela veckan lång och mår fortfarande toppen.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Personligen bryr jag mig inte, bara det kommer till PC, men konkurrensmässigt sett är alla såna här deals dåliga.

12
Skriv svar