PS Plus Premium/Extra-spelen för januari har avtäckts

Robot
PS Plus Premium/Extra-spelen för januari har avtäckts

Rymdskrot, en pytteliten Tina, skejtande och mycket annat är på väg.

#Playstation-plus


Medlem

LEGO City Undercover är ett riktigt härligt spel som rekommenderas! Det har tyvärr gått under radarn då det inte har något stort IP i titeln.

Medlem

Tiny tinas wonderland lockar, ska bara lyckas hitta tiden till det haha.

Medlem

Bra månad helt klart. Jag lär inte hinna spela så mycket denna månad ändå.

Redaktör
Ponny

Legend of Mana har jag aldrig spelat. Sign me up!

Skrivet av Jozo:

LEGO City Undercover är ett riktigt härligt spel som rekommenderas! Det har tyvärr gått under radarn då det inte har något stort IP i titeln.

Medhåll! Lego-GTA med väldigt mycket hjärta och skön humor.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ganska bra start på året måste jag säga. Kul att dom även bakar in lite Crunchyroll för det är något folk har efterfrågat. Kanske kan prishöjningen faktiskt förbättra tjänsten, men det återstår att se.

Skribent
Skrivet av Jozo:

LEGO City Undercover är ett riktigt härligt spel som rekommenderas! Det har tyvärr gått under radarn då det inte har något stort IP i titeln.

Och spelet fick ju dessutom co-op när det släpptes om till PS4 och Xbox One


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ha ha varför är jag så dum att jag alltid köper dom spel jag vill ha när jag vill ha dom. Och endå har den här tjänsten nästan helt i onödan.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Legend of Mana har jag aldrig spelat. Sign me up!

Medhåll! Lego-GTA med väldigt mycket hjärta och skön humor.

Legend of Mana (originalet) är fantastiskt. Läcker grafik och fantastisk musik. Spännande och kreativt gameplay.

Det faktum att svensk sång finnes är lite speciellt och skänker extra gåshud:

OT:

För mig en mycket bra månad, flera spel som jag gärna vill spela. Omspelning av RE2 remake och nyspelning av Hardspace hamnar högt upp på listan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

var hittar man det här Rally Cross | PS4, PS5 ,eller heter den något annat ?

Medlem
Skrivet av pattifildi:

var hittar man det här Rally Cross | PS4, PS5 ,eller heter den något annat ?

Det är ett PS1-spel så det kräver att du har Plus Premium. Spelet kommer på tisdag när biblioteket uppdateras.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Tiny tinas wonderland lockar, ska bara lyckas hitta tiden till det haha.

Tiny Tina's är svinkul. Tyckte om det mycket mer än Borderlands 3, då man slapp de skrikiga syskonen. Humorn i Tiny är mycket nördigare och passade mig perfekt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar