Call of Duty: Black Ops 6 har fått sin lanseringstrailer

Robot
Call of Duty: Black Ops 6 har fått sin lanseringstrailer
Medlem

Jäkla nice att man kan spela det med xbox game pass nu, spelar endast igenom single-player kampanjen så lite över 100kr bli lagom för ett CoD spel

Medlem

800kr för 45 minuters kampanj igen? xD

Skrivet av DonLongBong:

Troligen inte, det var ju MW. BO-serien är väl kända för rätt matiga kampanjer? Det var väl MW också till senaste som känns som ett jävla skämt vilket är synd för jag gillade två första men har inte ens orkat med MW III än.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av DonLongBong:

969kr

blir fint sen när det kommer på rea.
aldrig att man betalar 80€

Medlem

Jag är så otroligt trött på de generiska standardtrummorna i alla dessa trailers, både när det gäller spel och film. Så jäkla fantasilöst och intetsägande.

Medlem

Vad grejer det var men över 800:- för ett spel , njaeee.

signatur

Jäh!

Releasehästryttare

Alternativ till cod om man bara spelar singleplayer:

Inaktiv
Skrivet av B-itta:

Jäkla nice att man kan spela det med xbox game pass nu, spelar endast igenom single-player kampanjen så lite över 100kr bli lagom för ett CoD spel

Typ det enda sättet att spela AAA spel idag utan att bli vidare besviken vid flopp.
Starwars outlaws kostade mig 100 kr, absolut värt för den pengen, men inte mer än så

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Troligen inte, det var ju MW. BO-serien är väl kända för rätt matiga kampanjer? Det var väl MW också till senaste som känns som ett jävla skämt vilket är synd för jag gillade två första men har inte ens orkat med MW III än.

Hindrar nog inte dem att försöka det även med BO serien, eller något nytt sätt att mjölka en redan urvattnad serie

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

De två första MW (4an) var ju riktigt bra, men sen känns det som serien gått utför och varierat i kvalitet, men denna såg riktigt bra ut så har peppat BO6 nu ett tag faktiskt. Hoppas kampanjen är lika matig som den verkat i utannonseringen och promotionen för ser ut som en actionfilm eller två!

Medlem

Kommer ju på GP så blir att pröva.

Edit:

Skrivet av Devan:

Alternativ till cod om man bara spelar singleplayer:

https://youtu.be/2pOdLmYERe8

Det såg riktigt nice ut! Blir att hålla utkik efter detta.

Medlem

Första Cod jag inte köper vid release. Älskar mp delen i Cod. Men känner att jag behöver något nytt. Något mer. Är nog den enda som gillade Advanced warfare. Men var iaf lite annorlunda. Det senaste cod la jag ner många timmar i, men mest för att få ut något av pengarna.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag är så otroligt trött på de generiska standardtrummorna i alla dessa trailers, både när det gäller spel och film. Så jäkla fantasilöst och intetsägande.

Tack! Kom precis från en filmtrailer med dessa trummor och nu denna trailer.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar