Snake Eater-remaken tränar yngre förmågor inför Metal Gears framtid

Robot
Snake Eater-remaken tränar yngre förmågor inför Metal Gears framtid

Teamet på Konami jobbar för en solid framtid för Metal Gear.

#Konami, #Metal-Gear-Solid-Delta

Medlem

Det blir nog som med alla andra varumärken där man byter ut folket bakom spakarna som skapade originalet.

Medlem

"2018 släpptes visserligen Metal Gear Survive, men det räknar vi inte."

Medlem

Låter bra

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Inte en chans att de kommer kunna återskapa något i samma klass som när Hideo Kojima legat bakom det. Det var så vi fick Metal Gear Survive, Metal Gear Rising, Metal Gear Acid, och Metal Gear Solid: Portable Ops.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Inte en chans att de kommer kunna återskapa något i samma klass som när Hideo Kojima legat bakom det. Det var så vi fick Metal Gear Survive, Metal Gear Rising, Metal Gear Acid, och Metal Gear Solid: Portable Ops.

Metal Gear Acid var ledet av Kojima, det var en test på systemet till MGS5.

Men ja, om dom gör "sin egen grej" kan det fungera.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Gillade MG Ac!d skarpt när det kom turordningsbaserat är en av mina favoriter tillsammans med korten kändes det nuskapande och annorlunda spelet var nog mest ok men spelade det på kvällarna med den lilla fritiden man hade i lumpen så minnena sitter hårt pspn är en av få konsoler jag ångrar att jag gjorde mig av med känns fortfarande lite spacead nu 20år senare.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

vet inte om jag gillar iden att forsätta Metal Gear utan Kojima, men det år ju såklart att dom kommer forsätta göra dom om MGS3 Delta säljer bra

Medlem

Är en inbiten MGS Fan! Har spelat dessa sedan jag fick låna första spelet av min 10 år äldre kusin och fortsatte när han en jul kom hem med demon till MGS2, efter detta var jag helt såld. MGS4 är nog en av mina favoriter och jag älskade allt Kojima gjorde med serien. Är dock inte helt främmande för att färska ögon ska få pröva sig på detta, så länge dom håller sig kärt till huvudmaterialet som redan är lagat (så det inte blir ett fall så som med HP-serien HBO ska släppa!)

Håller dom sig till känslan av MGS och vad det började som så är jag nog nöjd. Tog mig riktigt lång tid att "komma in" i MGS5, men man vänjer ju sig. Vi ser nog mkt av vad som kan komma, med remaken av 3an och jag HOPPAS dom gör det bra och jag HOPPAS att en fortsättning är möjligt SNAAAAAKEE, SNAAAAAAKEEEEE!!!

Medlem

Kojima gör inte längre Metal Gear Solid.
RIP.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Det blir nog som med alla andra varumärken där man byter ut folket bakom spakarna som skapade originalet.

MGS: Survive 2!
Nu kör vi!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av mAxi89:

Är en inbiten MGS Fan! Har spelat dessa sedan jag fick låna första spelet av min 10 år äldre kusin och fortsatte när han en jul kom hem med demon till MGS2, efter detta var jag helt såld. MGS4 är nog en av mina favoriter och jag älskade allt Kojima gjorde med serien. Är dock inte helt främmande för att färska ögon ska få pröva sig på detta, så länge dom håller sig kärt till huvudmaterialet som redan är lagat (så det inte blir ett fall så som med HP-serien HBO ska släppa!)

Håller dom sig till känslan av MGS och vad det började som så är jag nog nöjd. Tog mig riktigt lång tid att "komma in" i MGS5, men man vänjer ju sig. Vi ser nog mkt av vad som kan komma, med remaken av 3an och jag HOPPAS dom gör det bra och jag HOPPAS att en fortsättning är möjligt SNAAAAAKEE, SNAAAAAAKEEEEE!!!

MGS-serien är riktigt bra, men...

Skrivet av scaryfoot:

Kojima gör inte längre Metal Gear Solid.
RIP.

Jag håller med. Jag har svårt att tro att vi får se några fler banbrytande MGS utan Kojima.

Konami har gett oss MGS Survive samt MGS Master Collection. Det ena en spya. Det andra någon form av mikrovärmd frysmat med frusen kärna. Konami har inte levererat något bra MGS sen Kojima försvann. Allt hänger på Delta nu.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

MGS-serien är riktigt bra, men...

Jag håller med. Jag har svårt att tro att vi får se några fler banbrytande MGS utan Kojima.

Konami har gett oss MGS Survive samt MGS Master Collection. Det ena en spya. Det andra någon form av mikrovärmd frysmat med frusen kärna. Konami har inte levererat något bra MGS sen Kojima försvann. Allt hänger på Delta nu.

Förutom att MGS Master collection länge bara var 720p (nu är det i 1080p och kan upskalas till 4K) så är ju Master Collection skitbra. bästa sättet att spela MGS serien just nu

1
Skriv svar