Spelhelgen OCH Battlefield 6 är här

Skribent
Skrivet av YmerXE:

det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel

Ge the f*** outta here med parisare. En gôteburgare ska det vara.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Jiimpan:

Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.

Hade samma fel. Felet verkar låst till EA-appen. Så jag gjorde en refund där och köpte det på steam. Sedan inga problem alls.

Medlem

Och vad bra det funkade... EA har släppt ett spel som inte funkade... Vilken chocker

signatur

Varför ge upp innan man vunnit? Den som bromsar först bromsar för tidigt.

Medlem
Skrivet av Jiimpan:

Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.

Jag kom in kl 17:00 och har spelat MP sen dess, inga problem alls med lagg/errors eller DC. Må säga att detta är bland den bästa releasedagen jag upplevt iaf.

Skrivet av YmerXE:

det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel

FZ har haft en stolt tradition med skribenter från GBG genom åren! Det fanns en tid då jag och @harpa drev den s k "gbg-filialen" och skrev en jäkla massa nyheter fullproppade med urusla skämt... Sen när jag flyttade från götet fick jag naturligtvis också sluta på FZ.

Medlem

Jag kom in ca 17:25, efter att ha stått i kö på till servrarna där det var 360.000 st. före, och har spelat MP sen dess. 😎 💥
Inga problem alls!🤩👍
(Pc/Steam)

signatur

autograph

Medlem

Hade tänkt att skaffa Battlefield 6 men blev aldrig av. Fortsätter att dräpa demoner och annat avskum i Diablo 4 istället.

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Ghost of yotei

Medlem

Vi är 7 personer som kört BF6 sen kl 17.10 cirka när alla var förbi kön, 3 körde på ps5 resten på steam. 0 problem. Imponerande

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem

Vi upplevde inga problem heller, lite kö i början men gick fort. Jag är urusel som vanligt, men fan vad kul det är!

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Ge the f*** outta here med parisare. En gôteburgare ska det vara.

My man. gött mos 😁

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Jag fortsätter med Indiana Jones And The Great Circle. Tar tid på mig och betar av alla sidequests, olika pussel, osv innan jag fortsätter med huvudstoryn.

Medlem

Det blir att fortsätta på Ghost of Yôtei och börja panga lite i Battlefield 6 här hemma!

Medlem

Alan Wake 2 och Stardew Valley känns som en fin kombination

Medlem
Skrivet av Whisp:

Hade samma fel. Felet verkar låst till EA-appen. Så jag gjorde en refund där och köpte det på steam. Sedan inga problem alls.

Spelar via EA-appen och hade problem första gången jag skulle spela kampanjen, men efter en omstart har jag inte haft några problem alls. Som vanligt när det gäller PC verkar det vara lite hit and miss när det gäller alla olika system. Men skönt att det funkade för dig på Steam! 😊

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Lofa:

Ska börja med att prova demot på Heroes of Might and Magic: Olden Era.

Sen blir det Borderlands 4 och Genshin Impact.

Riktigt taggad på att testa demot!

Medlem

Space Marine 2 som vanligt.

signatur

I drank what?

Medlem

Personen som designade ui på BF6 är horribel.
Såg animationerna när du växlade vapen i menyerna. Pixlig animation mellan varje vapenändring. Jisses

Medlem

Blir Sonic Racing Crossworlds samt att försöka klara av Shadow of the ninja remaken.
Blir nog lite Street Fighter 6 också.

Medlem

Vore nice med lite BF6 om det skulle kunna sluta crasha efter en handfull minuters gameplay.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Klockade in 5 timmar Battlefield 6 igår från 21:00-02:00. Mycket trevligt måste jag säga. Tycker det är lite synd att mer än hälften av kartorna är så pass infanteri-orienterade som de är, men förhoppningsvis vägs detta upp framåt med släpp av fler kartor.

signatur

🎮 PS4 Pro 1TB CUH-7216b| 🖥️ Sony Bravia KD55-XF9005| 🔊 Sony HT-XF9000 2.1 Soundbar| 📀 Sony UBP-X700

Plöjer mig igenom spelen i Sonic Origins Plus till PS5 som jag fyndade för en dryg hundralapp på Amazon.
Siktar på platinum idag eller imorrn.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem
Skrivet av Whisp:

Sorry sent svar men jag gjorde samma sak, gick väldigt smidigt. Flyttade bara battlefield till steam mappen och så fick steam validera filerna bara😃👍

12
Skriv svar