Spelhelgen OCH Battlefield 6 är här
det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel
Ge the f*** outta here med parisare. En gôteburgare ska det vara.
Din vänliga kvartersrecensent.
Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.
Hade samma fel. Felet verkar låst till EA-appen. Så jag gjorde en refund där och köpte det på steam. Sedan inga problem alls.
Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.
Jag kom in kl 17:00 och har spelat MP sen dess, inga problem alls med lagg/errors eller DC. Må säga att detta är bland den bästa releasedagen jag upplevt iaf.
det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel
FZ har haft en stolt tradition med skribenter från GBG genom åren! Det fanns en tid då jag och @harpa drev den s k "gbg-filialen" och skrev en jäkla massa nyheter fullproppade med urusla skämt... Sen när jag flyttade från götet fick jag naturligtvis också sluta på FZ.
Vi upplevde inga problem heller, lite kö i början men gick fort. Jag är urusel som vanligt, men fan vad kul det är!
Ge the f*** outta here med parisare. En gôteburgare ska det vara.
My man. gött mos 😁
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Hade samma fel. Felet verkar låst till EA-appen. Så jag gjorde en refund där och köpte det på steam. Sedan inga problem alls.
Spelar via EA-appen och hade problem första gången jag skulle spela kampanjen, men efter en omstart har jag inte haft några problem alls. Som vanligt när det gäller PC verkar det vara lite hit and miss när det gäller alla olika system. Men skönt att det funkade för dig på Steam! 😊
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Ska börja med att prova demot på Heroes of Might and Magic: Olden Era.
Sen blir det Borderlands 4 och Genshin Impact.
Riktigt taggad på att testa demot!
Klockade in 5 timmar Battlefield 6 igår från 21:00-02:00. Mycket trevligt måste jag säga. Tycker det är lite synd att mer än hälften av kartorna är så pass infanteri-orienterade som de är, men förhoppningsvis vägs detta upp framåt med släpp av fler kartor.
🎮 PS4 Pro 1TB CUH-7216b| 🖥️ Sony Bravia KD55-XF9005| 🔊 Sony HT-XF9000 2.1 Soundbar| 📀 Sony UBP-X700
Sorry sent svar men jag gjorde samma sak, gick väldigt smidigt. Flyttade bara battlefield till steam mappen och så fick steam validera filerna bara😃👍