Nu på söndag: Battlefield 6: Slaget live kl. 18
Har inte koll på vilka som spelar i vardera lag men magkänslan säger ju att en spelsida som fz bör kunna vaska fram ett vassare lag än Swec... 😁
...rimligtvis, men likväl blev jag utvald...
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
...rimligtvis, men likväl blev jag utvald...
Glhf! Ser fram emot lite 360 noscopes!
Glhf! Ser fram emot lite 360 noscopes!
haha
Jag ska göra mitt bästa för att inte skämma ut fz, jag får spela en massa i helgen i förebyggande syfte! Men det känns som resten i gänget är ESS jämfört med mig
Vi i team FZ snackade något om ett program som gör att motståndarna får röda rutor runt sig och syns oavsett var dom är. Jag vet inte vad de menade för något, men tydligen ska det hjälpa mig att sikta.
Edit: Nä..sist jag fuskade i ett spel var när jag körde en "unlimited lives" på Sanxion (c64) bara för att inse hur tråkigt det var att inte dö samt klarade likväl inte spelet
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Sweclockers: "Jag har 240Hz!"
FZ: "Jag har 240 kills!"
haha men jag hoppas FZ satsar på att vinna och inte på kills har sett lag förlora där de hade överlägset flest kills, men glömde att spela objectives osv.
Tyvärr måste vi meddela att Slaget blir fördröjt på grund av tekniska hinder och att vi inte kan spela nu på söndag som planerat. Här följer ett meddelande från Battlefield-teamet. Vi återkommer så snart vi vet mer om nytt datum för matchen. Passa på att träna under tiden!
Hej Swec och FZ,
Tack för ert engagemang under lanseringen av Battlefield 6 och för ert fortsatta intresse för Slaget mellan FZ och SweClockers.
Som ni kanske har sett påverkas vårt matchmaking-system just nu av ett problem som gör att community-turneringar i Portal-läget inte flyter som de ska. Vårt utvecklingsteam arbetar aktivt på en lösning, men eftersom vi inte kan garantera den upplevelse vi vill erbjuda på söndag, har vi tagit det svåra beslutet att skjuta upp Slaget. Det är ett tungt beslut – vi vet hur mycket tid, träning och engagemang ni redan lagt ner – men för att kunna leverera den batalj ni har kämpat för och förtjänar känns detta nödvändigt.
Vi är i nära kontakt med Geeks medan vi arbetar på att hitta ett nytt datum för turneringen, och vi kommer med mer information så snart vi vet mer.
Vi är otroligt imponerade av ert engagemang och stöd hittills och ser verkligen fram emot att se hur turneringen utvecklas. Mer information kommer snart.
/Battlefield-teamet
Jag tror dock det är SweClockers som kände press och har betalat EA för att skjuta upp det så de hinner hyra in proffsspelare!
Edit: Något de inte hade känt om de sett mina stats
Tyvärr måste vi meddela att Slaget blir fördröjt på grund av tekniska hinder och att vi inte kan spela nu på söndag som planerat. Här följer ett meddelande från Battlefield-teamet. Vi återkommer så snart vi vet mer om nytt datum för matchen. Passa på att träna under tiden!
Hej Swec och FZ,
Tack för ert engagemang under lanseringen av Battlefield 6 och för ert fortsatta intresse för Slaget mellan FZ och SweClockers.
Som ni kanske har sett påverkas vårt matchmaking-system just nu av ett problem som gör att community-turneringar i Portal-läget inte flyter som de ska. Vårt utvecklingsteam arbetar aktivt på en lösning, men eftersom vi inte kan garantera den upplevelse vi vill erbjuda på söndag, har vi tagit det svåra beslutet att skjuta upp Slaget. Det är ett tungt beslut – vi vet hur mycket tid, träning och engagemang ni redan lagt ner – men för att kunna leverera den batalj ni har kämpat för och förtjänar känns detta nödvändigt.
Vi är i nära kontakt med Geeks medan vi arbetar på att hitta ett nytt datum för turneringen, och vi kommer med mer information så snart vi vet mer.
Vi är otroligt imponerade av ert engagemang och stöd hittills och ser verkligen fram emot att se hur turneringen utvecklas. Mer information kommer snart.
/Battlefield-teamet
Okej vad synd, men tack för uppdateringen.
Inget nytt än. Vi säger till så fort vi får besked.
Hade det på känn! Tack!