Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 1)

Robot
Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 1)

Det läckraste omslaget genom tiderna ska koras. Du väljer vilket.

#världens-snyggaste-omslag

Medlem

Tycker i ärlighetens namn att många av dom här är inte ens snygga. Många är för kommersiellt designade för att locka folks blickar (om ni förstår vad jag menar) och blir bara plottrigt. Men det är för att jag alltid har varit en "less is more" när det kommer till design. Finns 3-4st jag gillade men Gris är min typ av design jag gillar.

Medlem

Kom ihåg nu då, rösta på det bättre omslaget och inte på spelets innehåll!

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Kom ihåg nu då, rösta på det bättre omslaget och inte på spelets innehåll!

This!!!

Så himla tråkigt när det bara blir att folk röstar på spelen de tycker bättre om..

Medlem

En mängd riktigt trevliga omslag.. och så har vi Avowed vs Dead Space som duellen mellan två av tidernas minst estetiskt tilltalande omslag. Super-Bust-a-Move-nivå på båda två.

Medlem

Hade varit najs om vi kan få se omslagen i större versioner för att titta på detaljerna om möjligt! Men det är fan svårt alltså, stor risk att nostalgi-faktorn gör en lite bias :3

Medlem

Ni går ut stenhårt - Duck Tales 2 och Quake liksom. Hur fan ska man välja mellan dessa klassiker? 😱

Medlem

Slutspelsträdet visar vapenturneringen.

Äldre omslag är oftast snyggare, mer tilltalande än nya.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vissa var betydligt lättare än andra!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Vileoxe:

Slutspelsträdet visar vapenturneringen.

Äldre omslag är oftast snyggare, mer tilltalande än nya.

Old habits, tydligen. Tack! Fixat.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Stackars GRIS. Ditt omslag är oerhört vackert men tyvärr, Icos är orubbligt. Tills det möter Kingdom Hearts, då...

signatur

I'm like you, I have no name.

1
Skriv svar