Alla helgon.net

Medlem
Alla helgon.net

Då var det dags i år igen för Halloween, kvällen inga vettiga nationer firar men där vi ändå tvingas spöka ut oss år efter år. Så tokigt det kan bli ibland va?

Jag svor imorse på att jag inte skulle klä ut mig då jag inte vill lägga mer pengar på onödiga saker (säger mannen som hade köpt luft på flaska om det var extrapris), men det blir ju som det blir när man bor i en korridor med tyskar. Går inte att säga ifrån till det folket och därför sitter jag nu här utklädd till Samuraj med en lila katana. Ganska snyggt faktiskt om jag får säga det själv!

Nåväl, jag slog mig inte ner här bara för att berätta om min utstyrsel, ack nej, för nyss så testade jag E3-demot till God of War 3 som jag fick en kampanj-kod till i mailen, mycket uppskattat! Jesus Krister vad mycket adrenalin och testosteron som kan rymmas i ett spel! Det var några år sedan jag lirade ettan till PS2an och tvåan rörde jag aldrig, vilket såhär i efterhand ändå inte känns så visset då jag förmodligen kommer lägga slantar på God of War-collection när den släpps! Skall man sammanfatta mina tankar efter demot så är det nog bäst att citera gamle James Cameron; "Less is never more. More is more!", vilket passar som hand i handske här!

Under min korta tid med demot så hann jag;

- Slå ihjäl typ 100 pers minst.
- Bevittna ett slagsmål mellan en "Gud" och en Eld Titan.
- Smiskat sönder en Chimaera.
- Ridit på en cyklop.
- Slitit skallen av tidigare nämnde "Gud".
- Flygit med Icarus-vingar (awesome!).

Oj. 20 minuter demo = försmak? Vågar man smaka på resten av kakan tro?

#blogg


signatur
Medlem
Alla helgon.net

Tyvärr fick inte jag något demo! Men jag längtar något så oerhört tills att GOW3 släpps! Ettan och tvåan är nog bland de bästa spelen som finns just nu!

1
Skriv svar