3D Realms-designer: "Duke Nukem-arbetet går bra"

Medlem
Medlem

När det väl släpps kommer det säkert bli som med senaste Soldier of Fortune-spelet. Bara skit.

Inaktiv

Kan de inte göra "Shadow Warrior II: My love for the shuriken" istället?

Medlem

"It's time to chew bubblegum and kick some ass.. and I'm all out of gum!"

Medlem

Haha patetiskt. Duke 3D va skit. Sjukligt överskattat

Inaktiv

det är ungefär som om en snubbe utan ben säger,
det går bra.

Medlem

Lite känsla av Valve, de jobbade ju bara 7-8 me teamfortess 2. Ingen effektiv arbetsmetoder de använder men resultaten bli ju alltid perfekta

Medlem
Skrivet av Fisse:

Haha patetiskt. Duke 3D va skit. Sjukligt överskattat

:\

Inaktiv

Hertig Atombomba'rom

signatur

Sony Bravia 46" 1080p ][ PS3 250GB ][ Logitech Z-5500 Digital

Medlem

att dom orkar lägg ner hela j**** 3D Realms de är ju ett gägng klåpare sure duke nukem lyckades de med men sen då Prey togs ju över av nåt annat bolag DNF tor jag kommer inte se dagens ljus för varje år de tar på sig utvecklas andra spel vlket gör att de måste ta fram en ny motor o börja om.

Nej DNF är en myt inget annat tror inte ens det finns de bara påstår så finns ju inga bevis på att det längre existerar.

Lägg ner ni är bara löjliga 3D REalms.

Medlem

Tror det kommer att sälja dåligt när det kommer ut.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Sak samma om det är tio år sen det annonserades. Det kommer när det kommer. Ingen som helst anledning att döma ut något som vi inte har någon aning om.

Medlem

Vem fan orkar bry sig om spelet längre ens?

Inaktiv
Skrivet av Wingu:

Vem fan orkar bry sig om spelet längre ens?

word!

signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

att dom orkar lägg ner hela j**** 3D Realms de är ju ett gägng klåpare sure duke nukem lyckades de med men sen då Prey togs ju över av nåt annat bolag DNF tor jag kommer inte se dagens ljus för varje år de tar på sig utvecklas andra spel vlket gör att de måste ta fram en ny motor o börja om.

Nej DNF är en myt inget annat tror inte ens det finns de bara påstår så finns ju inga bevis på att det längre existerar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Punkt_%28tecken%29

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Punkt_%28tecken%29

Haha!

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

...............Duke Nukem....what? Pffftttt 1 decenium har dom hållit på...lär få köra runt käre gamle Duke i en rullstol innan dom blir färdiga....

Inaktiv

Hehe minns när man satt o dräggla till den där dumpen, men nu har den visst några år på nacken.

Dom får sitta o finpolera tills helvetet fryser till is om dom så vill. Ser hellre att utvecklarna gör så än spottar ut sig medelmåttiga buggiga titlar som verkar ha blivit normen idag.

Medlem

Kul och höra småglin beklaga sig över 3dRealms förmodligen för att de:

1. Aldrig har spelat Duke Nukem 3D
2. Har spelat det men har ingen referens till hur banbrytande det var vid den tiden.
3. Fattar ingenting av referenserna som Duke lägger från filmer som till största delen spelades in på 70 och 80-talet.

Nånå.

Medlem

Kan i och för sig förstå den yngre generationen som kanske lirade Duke 3D 5-6 år efter det släpptes, dålig grafik = blä! Vi lite äldre som lirade Duke 3D när det begav sig 1997 opch spelat det ett par gånger till efter det. Kan än idag sätta sig och lira lite duke och få sig ett gått skratt åt humorn, För för mig är det just humorn som gör duke. "where is it..."

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag erkänner att jag fortfarande längtar lika mycket som när dom först kom ut med nyheten, 1996 eller vad det var.

Spelar fortfarande Duke3d när jag har tråkigt.

Medlem

Eek, kul att dom iaf gör något där på 3D Realms, och det är väl trevligt att dom får så mycket tid dom vill på sig, men det är väl kanske just det som är problemet också, har dom ingen deadline så känner dom att dom kan pilla på det i evigheter, vilket är förståeligt, vem vill inte uppnå perfektion?

Bara hoppas på en release nångång snart, ser fram emot. \o/

Inaktiv

Mmm verkar gå jävligt bra.

signatur

War never changes.

Medlem

Duke Nukem 3D <3 Älskar det fortfarande xD

Medlem

Ingen vet ju hur det ser ut längre. För nåt år sen bytte dom ju grafikmotor, så spelet ser knappast ut som på bilderna där ^^. Ärligt talat tror jag inte vi kommer få se duke nukem forever. Och om vi gör det... ja den dagen så kommer jag antagligen dö av hjärtattack av shocken.

Medlem

Med tanke på att dom gamla bilderna på duke nukem forever såg ut att vara rätt före sin tid, så det kan tänkas vara riktigt snyggt idag också.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Med tanke på att dom gamla bilderna på duke nukem forever såg ut att vara rätt före sin tid, så det kan tänkas vara riktigt snyggt idag också.

Dom är ju minst från 1999 iaf. Kom ihåg att man såg de bilderna i ett december nummber av pcg från 1999

oan
Medlem

Always bet on Duke!

Medlem

Kommer aldrig att bli klart.

Medlem

Duke Nukem 3D till 64an har man lirat mer timmar n vad jag spenderat ner tid på Cs,BF42,BF2 och WOW ! Och inge v spelen har jag löagt ner lite tid på

Och ja har oxo lirat det på datorn några gånger men gillar 54an bättre då Co-op fanns på det

signatur

Kan ej skriva åäö

Skriv svar