3D Realms-designer: "Duke Nukem-arbetet går bra"
Ärligt talat tror jag inte vi kommer få se duke nukem forever. Och om vi gör det... ja den dagen så kommer jag antagligen dö av hjärtattack av shocken.
jag tror vi kommer få se duke nuken forever inom kort
prey började de med 1993 kom ju för något år sedan
jag tror alla kommer att köpa deet bara för att ha det vem vill inte äga världens mest förenade spel utan att ha haft ett relesedatum
jag säger bara
when it´s done 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)
hehe, allt snack om Duke får mig att minnas andra höjdare så som Shadow warrior och Blood. Fan vilka sköna spel dom gjorde förr. haha, Blood var min favo. Sparka boll med zombie huvuden var fan aproligt.
Spelar ingen roll hur fult,buggit,tråkigt,dåligt spelet är, jag kommer defenitivt köpa det ändå!!!
Senaste jag hörde satt på unreal 3 motorn?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
att dom orkar lägg ner hela j**** 3D Realms de är ju ett gägng klåpare sure duke nukem lyckades de med men sen då Prey togs ju över av nåt annat bolag DNF tor jag kommer inte se dagens ljus för varje år de tar på sig utvecklas andra spel vlket gör att de måste ta fram en ny motor o börja om.
Nej DNF är en myt inget annat tror inte ens det finns de bara påstår så finns ju inga bevis på att det längre existerar.
Lägg ner ni är bara löjliga 3D REalms.
Men skärp dig!
Om du inte bryr dig om spelet behöver du inte vistas i tråden.
jo om man drog igång att sparka som vanligt vapen och så kunde man ju ha en shortcut till kicken också. resultatet av att mata på både fire och sparka blev att man sparkade med båda benen. det var sjukt så vig duke måste varit för att kunna röra sig obehindrat med båda benen i luften. Lite capoeira över det.
synd bara att allt det där coola duke nukem snacket är snott från evil dead filmerna.
för det var i filmerna allt det där, hail to the king baby och allt annat sades först i filmerna.
Evil dead är från 1981, och evil dead 2 från 1987.
typ 10 år före duke nukem spelet.
så det är ren stöld dom där komentarerna.
har ni inte sett speciellt evil dead 2 och 3, gör det och inse att dukes snack är en ripoff.
"]Underbart! Jag sitter här och väntar på gamle polaren Duke! Oj oj! Kanske kommer sommaren 2009 tro?
Men är inte han som gör Duke Nukems röst typ... död? Hans röst måste ju ha förändrats iallafall lite?
Vad jag vet är han död, men det lär ju finnas rätt många att välja på som kan härma den elelr låter snarlikt!
Ja jag vet att jag är bäst!
"]Underbart! Jag sitter här och väntar på gamle polaren Duke! Oj oj! Kanske kommer sommaren 2009 tro?
Men är inte han som gör Duke Nukems röst typ... död? Hans röst måste ju ha förändrats iallafall lite?
Vad jag vet är han död, men det lär ju finnas rätt många att välja på som kan härma den elelr låter snarlikt!
han är säkert död, lixsom alla dom som gjorde duke3d. å snart kommer det inte finnas nån som ens minns duke.. :S :/
R.I.P The_maxx