3D Realms-designer: "Duke Nukem-arbetet går bra"

Medlem

Som sagt.....kommer aldrig bli klart......

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ärligt talat tror jag inte vi kommer få se duke nukem forever. Och om vi gör det... ja den dagen så kommer jag antagligen dö av hjärtattack av shocken.

jag tror vi kommer få se duke nuken forever inom kort

prey började de med 1993 kom ju för något år sedan

jag tror alla kommer att köpa deet bara för att ha det vem vill inte äga världens mest förenade spel utan att ha haft ett relesedatum

jag säger bara
when it´s done 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hehe vore kul att få veta hur mycket $$$ Duke har kostat hittills?

Inaktiv

Det kommer att släppas och då blir det åka av, sanna mina ord!

Medlem

hehe, allt snack om Duke får mig att minnas andra höjdare så som Shadow warrior och Blood. Fan vilka sköna spel dom gjorde förr. haha, Blood var min favo. Sparka boll med zombie huvuden var fan aproligt.

Inaktiv
Skrivet av snyft:
Skrivet av Wingu:

Vem fan orkar bry sig om spelet längre ens?

word!

Vi som gillade det första spelet kanske?

Inaktiv

Blood 2 var det med den sköna snubben som kallar sig Caleb eller nåt sånt ?
man går runt i tunnelbanor och sånt och skjuter ljusbloss i nyllet på bovar

och jo shadow warrior var underbart.
*sticky bomb likes u*

Inaktiv
Skrivet av Wingu:

Vem fan orkar bry sig om spelet längre ens?

Jag.

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Att en korridor-pangare kan ta så lång tid på sig...
Ett öppet "sandlåde-spel" a'la Oblivion eller Stalker kan man ju förstå att det tar tid men...

Medlem

Spelar ingen roll hur fult,buggit,tråkigt,dåligt spelet är, jag kommer defenitivt köpa det ändå!!!

Senaste jag hörde satt på unreal 3 motorn?

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

10 år HA HA HA HA ......

signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

att dom orkar lägg ner hela j**** 3D Realms de är ju ett gägng klåpare sure duke nukem lyckades de med men sen då Prey togs ju över av nåt annat bolag DNF tor jag kommer inte se dagens ljus för varje år de tar på sig utvecklas andra spel vlket gör att de måste ta fram en ny motor o börja om.

Nej DNF är en myt inget annat tror inte ens det finns de bara påstår så finns ju inga bevis på att det längre existerar.

Lägg ner ni är bara löjliga 3D REalms.

Men skärp dig!
Om du inte bryr dig om spelet behöver du inte vistas i tråden.

Medlem

Om det här nu kommer ska jag stå där på releasedagen och känna mig som en liten pojke dagen före julafton

Medlem

Jag kommer köpa spelet (om/när det nu släpps) även om hela världen hatar det, känns som ett sådant legendariskt spel på förhand som man bara MÅSTE ha!

Medlem

Fyfan vad glad jag kommer att vara när spelet kommer ut.. Längtat såå länge och längtar fortfarande.. Awesome

Ett köp är ett måste av detta spel indeed.

Medlem

Det är imponerande att de fortfarande orkar hålla på, men vem vet, det kanske blir i klass med Crysis...

Inaktiv

Hoppas att Duke Nukem - Wait - forever blir värt väntan, för jag har inte hittat ett enda spel sedan Duke Nukem 3D där man kan sparka med båda benen samtidigt!

Medlem
Skrivet av Gadjuka:

Att en korridor-pangare kan ta så lång tid på sig...
Ett öppet "sandlåde-spel" a'la Oblivion eller Stalker kan man ju förstå att det tar tid men...

Vem har sagt att det inte blir ett "sandlåde-spel"?

Medlem
Skrivet av heli:

Hoppas att Duke Nukem - Wait - forever blir värt väntan, för jag har inte hittat ett enda spel sedan Duke Nukem 3D där man kan sparka med båda benen samtidigt!

kan man? inte vad jag kan minnas

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

jo om man drog igång att sparka som vanligt vapen och så kunde man ju ha en shortcut till kicken också. resultatet av att mata på både fire och sparka blev att man sparkade med båda benen. det var sjukt så vig duke måste varit för att kunna röra sig obehindrat med båda benen i luften. Lite capoeira över det.

Medlem

Och här har man precist glömt att det är under utveckling.

Nästan att man hoppas att det blir en storsäljare, utgivarna kommer att gråta blod.
"Tio års arbete för ett bra spel! Vad i H."

signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Det blir säkert bra när (om) det blir klart. Men som sagt för alla som spelade Duke 3D när det släpptes så blir man lite nostalgisk varje gång man hör namnet Duke Nukem.
Your face, your ass, whats the difference.

signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

synd bara att allt det där coola duke nukem snacket är snott från evil dead filmerna.
för det var i filmerna allt det där, hail to the king baby och allt annat sades först i filmerna.

Evil dead är från 1981, och evil dead 2 från 1987.
typ 10 år före duke nukem spelet.

så det är ren stöld dom där komentarerna.
har ni inte sett speciellt evil dead 2 och 3, gör det och inse att dukes snack är en ripoff.

Medlem

Var väl en anledning bakom namnet "Forever". Men dubbelsparken var rolig vill jag minnas haha.

Medlem

Ja vid denna tiden bör de väl ha licensierat UT3 motorn och måste bygga om spelet... igen.

signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Inaktiv

vad lever dom av då ? för dom måste ju få nån inkomst för att finansiera lekstugan ?

Medlem

Underbart! Jag sitter här och väntar på gamle polaren Duke! Oj oj! Kanske kommer sommaren 2009 tro?

Men är inte han som gör Duke Nukems röst typ... död? Hans röst måste ju ha förändrats iallafall lite?

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Underbart! Jag sitter här och väntar på gamle polaren Duke! Oj oj! Kanske kommer sommaren 2009 tro?

Men är inte han som gör Duke Nukems röst typ... död? Hans röst måste ju ha förändrats iallafall lite?

Vad jag vet är han död, men det lär ju finnas rätt många att välja på som kan härma den elelr låter snarlikt!

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av FoxeN:

Dem där bilderna har jag inte sett förrut, hur gamla är de? Så kan det ju inte se ut nu längre.

Nä, vet inte riktigt hur gamla, men gamla är de.

1999 tror jag de är ifrån, inte helt säker dock.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Remus[Swe:

"]Underbart! Jag sitter här och väntar på gamle polaren Duke! Oj oj! Kanske kommer sommaren 2009 tro?

Vad jag vet är han död, men det lär ju finnas rätt många att välja på som kan härma den elelr låter snarlikt!

han är säkert död, lixsom alla dom som gjorde duke3d. å snart kommer det inte finnas nån som ens minns duke.. :S :/

signatur

R.I.P The_maxx

Skriv svar