Lego Star Wars II hos FZ
Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!
Wtf, varför startar Matrix Online-installationen när jag trycker "setup"? :S
Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!
Är ganska säker på att alla som gjorde de gamla goa Lucas Art äventyrsspelen inte är kvar på Lucas Art, dom har nog dragit vidare. Så tror inte det skulle bli så bra ifall de gick tillbaka, sen att äventyrsspel inte säljer som de gjorde en gång i tiden spelar nog oxå inte i deras beslut att göra SW titlar istället.
Gaming since 1986 and still going strong!
Det går rykten i branchen att Lucas tröttnat på skiten som Lucas Arts släpper och kommer börja styra det mer själv i framtiden, om det är en bra eller dåligt grej vet jag inte
---
Boo!
Jag är snarare trött på alla WW2 spel. Undantaget är CoH, men annars så kan jag tänka mig att ladda ned detta bara för att det inte är WW2.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag är snarare trött på alla WW2 spel. Undantaget är CoH, men annars så kan jag tänka mig att ladda ned detta bara för att det inte är WW2.
Kan aldrig bli för många ww2 spel! <end of discussion>
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>