Burnout Paradise får nattkörning och motorcyklar

Robot
ptr
Medlem
Burnout Paradise får nattkörning och motorcyklar

nice som fan, kommer det komma till ps3 också tro? Förövrigt ett grymt bra spel, testade demot och var verkligen värdelöst, men bestämde mig att köpa det begagnat ändå för det hade fått bra recensioner, nu har jag spelat runt 25h och tycker fortfarande det är svinskoj! Synd att uppdatering kommer så sent bara

Medlem

Bilarnas krocktjofräsan i motorcyklar....Mumma?!
Tänker dock inte köpa det om det kostar pengar.

Medlem

Seriöst, spelet går ut på att krocka, hur länge överlever man på en motorcykel? :\

Medlem

bättre om dom hade fixat det till pc ist.

Inaktiv

Motorcyklar? haha ska bli kul att se ifall bara motorcykeln kommer åka omkring eller om dom tänker skaffa en förare.. alla andra bilar har ju inga förare

Medlem
Skrivet av Mahone:

Seriöst, spelet går ut på att krocka, hur länge överlever man på en motorcykel? :\

Umm, har du ens spelat det? Spelet går ut på att köra som en galning och INTE krocka..

Visst, det finns marked man och Road rage.. men det e inte tänkte att motorcyklarna ska vara till sånt.

Dom kommer dessutom att vara det första DLC till burnout som kostar pengar.

Edit: Det finns film på hur det ser ut, och ja, MC:n har en förare...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

har alltid vart lite sugen på detta lir men inte till fullpris men ska nog köpa en beg. version nu tror jag.

Medlem

Låter fin fint detta. Undras när den nya ön kommer, den som skulle vara gratis. Dom nämner ju ett nytt ställe att köra även i denna nyhet. Kan det vara så att det kommer två nya ställen att köra på, fast i olika uppdateringar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

PC Version tack!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kul att se att spelutvecklarna är så dedikerade sitt eget spel. Tummen upp för Criterion Games! Jag köpte spelet nytt - för fullpris - och har inte ångrat mig en sekund. Grymt roligt att köra - online och eller offline.

Fler tummar upp när Criterion Games nästa PS3-patch trycker in XMB-menyer för musikhantering i spelet. Skönt att ha sin egen musik spelandes. Kör hellre min egen musik än spelets integrerade.

Inaktiv

Motorcyklar? Låter lite spännande.

soi
Medlem
Medlem

skulle vara kul om de gjorde Burnout till PC också.... Enligt mig så är det bästa bil spelet någonsin.. testade förra versioner hos en kompis på X360...

Inaktiv
Skrivet av Zymac:

[
Det finns film på hur det ser ut, och ja, MC:n har en förare...

Vart hittade du denna film?
Jag har faktiskt inte hittat någon (Kan bero på hur jag formulerar mina sökningar).

Lust att länka till vart man kan få se en förhandstitt på denna beryktade motorcykel in action?

Medlem
Skrivet av Tobbe_j:
Skrivet av Zymac:

[
Det finns film på hur det ser ut, och ja, MC:n har en förare...

Vart hittade du denna film?
Jag har faktiskt inte hittat någon (Kan bero på hur jag formulerar mina sökningar).

Lust att länka till vart man kan få se en förhandstitt på denna beryktade motorcykel in action?

Självklart kan jag länka

Satt själv o kollade på podcasten då dom sände live, dom hade lite tekniska problem i början men sen så funkade det bra.

http://www.criteriongames.com/article.php?artID=146

Motorcykeln är i del 2 där, men del 1 är ganska intressant att se på också.

Edit:Något e mysko här, smyger sig in tecken jag inte har skrivit, och quotes e trasiga? aja, skitsamma


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Gillar knappt Burnout Paradise längre då jag inte kunde lira det online, men detta kanske gör att man börjar köra igen.

f-n va cooolt!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

NAJS


signatur

The only one: DutyEA

KoP
Medlem
Skrivet av Petah:

Bilarnas krocktjofräsan i motorcyklar....Mumma?!
Tänker dock inte köpa det om det kostar pengar.

Varför inte? Programmerare måste väl också äta?

Inaktiv

Trevligt trevligt Tack för länken, det kan nog bli kul men då borde väl motorcykeldelen bli en egen del? (Typ motorcykel mot andra motorcyklar) ha sina egna race, stunts osv?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Petah:

Bilarnas krocktjofräsan i motorcyklar....Mumma?!
Tänker dock inte köpa det om det kostar pengar.

Varför inte? Programerare måste väl också äta?

Ja vad tror du? För jag tycker inte det är värt det? Tänk människa...

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Petah:

Bilarnas krocktjofräsan i motorcyklar....Mumma?!
Tänker dock inte köpa det om det kostar pengar.

Varför inte? Programerare måste väl också äta?

Ja vad tror du? För jag tycker inte det är värt det? Tänk människa...

Men om det inte kostar pengar så kommer du att köpa det?

Sen är det ju svårt att säga nu om det är värt det eftersom man inte hört vad det kommer att kosta, om jag inte missat det.
För min del blir det ett solklart köp iaf, om dom nu inte ska ha 500:- för det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

KoP
Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Petah:

Bilarnas krocktjofräsan i motorcyklar....Mumma?!
Tänker dock inte köpa det om det kostar pengar.

Varför inte? Programerare måste väl också äta?

Ja vad tror du? För jag tycker inte det är värt det? Tänk människa...

Tänk(er på) människa.. som förväntar sig att folk ska lägga ner hårt arbete och sen inte ta betalt.. Men om det hade varit gratis då hade det passat.

Medlem

Alltid trevligt.

Medlem

Supercoolt. Hoppas bara dom verkligen inför race med rutter som man kan bygga, och inte bara massa med checkpoints.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar