tank gear till druid.

Medlem
tank gear till druid.

Jag hade inte tänkt lira mer feral, så dum som jag är gjorde jag mig av med nästan all sådan gear. Men eftersom det är total brist på tanks som kan spela så...
Har kvar ett par trinkets och en idol.

Så tips på gear att skaffa på lvl 70?
Jag har gjort i princip alla solo-bara quest i spelet så inga sådana questrewards.

Jag har heavyclefthoof settet på gång, en i guildet bygger.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Clefthoof settet ifrån en leatherworker är mycket bra till tanking.

Annars blir det mycket random saker och "rogue gear" innan t4


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Jo, men tips på vilken instans man ska börja köra för att få vettiga random saker.

Shadow Labyrinth kommer jag köra typ 5 ggr till för rep till epic flightform questet, vet inte om den innehåller något iofs.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Ja de finns fina saker i shadowmoon men dom kan du väl inte skaffa om du redan gjort questarna, om du har en från shadowmoon som leder dig in i arcatraz tror jag det är så gör den, där får du fina tank gloves:) sen clefthoof setet som Naraccas sa, köra nån thrallmar heroic så finns det ett fint bälte i en av dom. sen kan du köpa en blå stav på AH som oxå funkar fint tills du kanske får coilfang macen(rep), shoulders ska man ha från arena tkr jag, dom har bra stamina och armor neck finns också hos coilfang(rep) och sen e det bara o fixa karazhan rep ringen och kanske den från hillsbrad. Om du har LW så kan du göra ett par fina epic boots att tanka med. kan inte komma på mera just nu.. hoppas de hjälper lite

Inaktiv

Kör random instancer och bara kolla i någon lootmod i spelet vilka instancer som droppar för dig , svårare än så e de inte.

Medlem
Skrivet av Truth-:

Kör random instancer och bara kolla i någon lootmod i spelet vilka instancer som droppar för dig , svårare än så e de inte.

Jag hoppades på att någon redan gjort det arbetet


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Ankan:

Stort tack!
Den var helt perfekt!


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Hej här kommer lite gear tips.

Skaffa Clefhide settet. Skaffa Stylin Purple Hat och enchanta den med Tank enchanten från KoT.

Fixa necket från Cenarion Expedition( du needar revered för den) om du inte har tillgång till heroics. Om du har ska du fixa Juggernaut necket.

Som vapen är Earthwarden i särklass bäst, enchanta denna med 35 agility.

Köp Veterans bracers, rogue varianten och enchanta med stamina.

Veteran beltet är också fint för tanking och värd att skaffa.

Om du kör Karazahn så skicka en post till en GM och be att få byta till tank varianten av Karazahn ringarna.
Durnholde har en fin tanking ring som är värd att skaffa. (Om du inte kör Karazahn kan du fixa dubbla durholde ringar)

Om du har Mark of Tyranity använd den.

Kappan från Mech är väldigt fin. Enchanta denna med 12 agility.

Och i alla socket platser ska du sätta 12 stamina om du har bra dogde. Om du lackar dogde sätt agi/sta gems. Om du lackar def så sätt def/sta gems.

Medlem

Ok, tack för tipsen. Veteran köper man med PVP eller?
Är inte alls sugen på pvp.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Veteran köper man med honor points och battleground tokens ja.

Inaktiv

Kan ju alltid leecha lite i AV. 8)

1
Skriv svar