Tävla om AoC-nyckel!

Redaktör
Tävla om AoC-nyckel!

På något märkligt sätt har jag kommit över en nyckel som låter mig spela #Age of Conan gratis i 30 dagar. Trevligt, men inget jag kommer utnyttja. Därför är det lika bra att nån annan, gärna svårt MMO-törstande person med mord i sinnet tar över nyckeln.

Hur barbarisk är du beredd att vara för att få nyckeln av mig? Det svar som tilltalar mig mest (ja, det är subjektivt) innan dagen är slut får nyckeln.

<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/14ORMf6SjTc&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/14ORMf6SjTc&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Barbarer av äldre modell.

#blogg

signatur
Medlem
Tävla om AoC-nyckel!

Jag vill ha för att! * så är det *

signatur

Wai

Medlem

Jag vill ha nyckel så jävla mycket att jag skiter i att skriva något fyndigt/lustigt/smart/tilltalande eftersom enbart min vilja kommer ändå att bli sann, vare sig du vill det eller inte.
Jag vill inte ha nyckeln av dig, jag tar den från dig.

(ja, det var ett försök att skriva något tilltalande. *skäms*)

(skäms desto mer nu eftersom parentesen visar hur svag jag egentligen är)

Inaktiv

"If that's true, then answer this priest, why are we in these pits, hiding from some animal?" Conan asked "Someday, when all your civilization and science are likewise swept away, your kind will pray for a man with a sword."
- Robert E Howard.

signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

YOU! You will regret what you have done this day! I will make you regret ever being born! You're going to regret you ever left you mother's womb, where it was warm, and safe, and wet! I'm going to show you pain you never knew existed, you're going to see a whole new specturm of pain! Like a RAINBOW!

Inspirationskällan

signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Hiz
Medlem

Efter år av surfande på denna sajt utan att vara registrerad så fick du mig att registrera mig med denna lilla tävling! SÅ barbarisk var jag för att delta i tävligen.

Men jag skulle kunna klä mig i läder och svinga ett plastsvärd och kanske till och med skada någon (troligtvis mig själv) i processen för att vinna den eftersom jag är arbetslös och helt utan pengar! Be my pimp!

PS: Vinner jag får du en dejt med min syster..

Medlem

Jag kommer inte mesa mig som alla andra. Lite självuppoffring för att få prova AoC gäller det ju.

1. Jag kommer döda massa människor och göra massa andra onda saker så att när jag dör så kommer jag till helvetet.

2. Jag kommer ta livet av mig själv så att jag kommer till helvetet.

3. Jag kommer återuppstå från de döda o sen dra med dig ner till helvetet.

4. Jag kommer be djävulen om en dator med internetuppkoppling för att kunna spela AoC.

5. Hålla tummarna att djävulen ger mig en dator med internetuppkoppling!

Redaktör

Keep 'em coming!

signatur
Medlem
Skrivet av Birchoff:

Jag kommer inte mesa mig som alla andra. Lite självuppoffring för att få prova AoC gäller det ju.

1. Jag kommer döda massa människor och göra massa andra onda saker så att när jag dör så kommer jag till helvetet.

2. Jag kommer ta livet av mig själv så att jag kommer till helvetet.

3. Jag kommer återuppstå från de döda o sen dra med dig ner till helvetet.

4. Jag kommer be djävulen om en dator med internetuppkoppling för att kunna spela AoC.

5. Hålla tummarna att djävulen ger mig en dator med internetuppkoppling!

You don't wanna' start a discussion about religion!!!

Redaktör

And ze wiener is... Birchoff!

Juryns motivering: "För att lagom subtilt ha hörsammat tävlingsuppgiften och på ett adekvat sätt ha utfört densamma. Men mest för att han fick juryn att skratta."

Nyckel och info kommer via privat meddelande. Tack alla för skojig läsning.

signatur
Medlem

Gratts

signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av Tompa:

And ze wiener is... Birchoff!

Juryns motivering: "För att lagom subtilt ha hörsammat tävlingsuppgiften och på ett adekvat sätt ha utfört densamma. Men mest för att han fick juryn att skratta."

Nyckel och info kommer via privat meddelande. Tack alla för skojig läsning.

Det var som fan. Tack så grymt mycket. Nu ska jag först till systemet, sen festa lite hela natten, sen vakna upp o må piss men sen må lite bättre när jag får prova på AoC.

1
Skriv svar